時事熱話

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12835


1#
發表於 20-3-11 10:51 |只看該作者
即係有排都唔使返學, 如果要4月20號開到學, 即係要喺三月尾之後 再冇新增個案

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200311/bkn-20200311091041471-0311_00822_001.html


水晶宮

積分: 57009


2#
發表於 20-3-11 13:25 |只看該作者
ming1120 發表於 20-3-11 10:51
即係有排都唔使返學, 如果要4月20號開到學, 即係要喺三月尾之後 再冇新增個案

https://hk.on.cc/hk/bkn/ ...

袁國勇話吾會完喎,甘即系一世都吾洗反學?


子爵府

積分: 12835


3#
發表於 20-3-11 14:17 |只看該作者

回覆樓主:

遲啲就會降低要求啦, 28日冇新增個案, 現階段冇可能


子爵府

積分: 12835


4#
發表於 20-3-11 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

幼稚園結業

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo