烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9903


1#
發表於 20-4-10 15:40 |只看該作者
如果用光波爐,可唔可以在玻璃盤內加水,再將焗盤放水中呢?


禁止訪問

積分: 28314


2#
發表於 20-4-10 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9903


3#
發表於 20-4-10 22:42 |只看該作者
油麥麥 發表於 20-4-10 22:39
未試過,我諗唔係加水在玻璃盤,而係用一個盤裝水

因為我個光波爐好細,放唔到兩個盤


珍珠宮

積分: 36120

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


4#
發表於 20-4-11 12:58 |只看該作者
Lovelymame 發表於 20-4-10 15:40
如果用光波爐,可唔可以在玻璃盤內加水,再將焗盤放水中呢?

我試過可以(蛋糕細size)



禁止訪問

積分: 28314


5#
發表於 20-4-11 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9903


6#
發表於 20-4-11 16:10 |只看該作者
kaheiboy 發表於 20-4-11 12:58
我試過可以(蛋糕細size)

唔該曬

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo