時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25011


1#
發表於 20-3-28 10:19 |只看該作者
本帖最後由 露比EE 於 20-3-28 10:20 編輯

1 護士比個口罩佢囉!
2 護士比口罩個病人,病人堅持唔帶咪報警囉!

醫護遇到任何人都係得依2個方法既啫,咁如果個病人堅持唔帶口罩,咁醫護點解唔即時報警呢?

如果因為佢係女警而唔提供口罩,咁護士用對人不對事既態度咁係唔啱; 但如果護士提供左口罩比女警,但女警堅持唔帶口罩,就係女警唔啱!

就係咁簡單,咁究竟依加係咩情況呢?

點評

rose-mag  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 20-3-28 12:04


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 20-3-28 10:25 |只看該作者
情況咪就係比黑護同黑記抹黑囉


公爵府

積分: 28354

牛年勳章


3#
發表於 20-3-28 10:28 |只看該作者

回覆樓主:

正常人都覺得呢件事有古怪啦!幾自私自利嘅人去到醫院,就算點唔為其他人,為咗自己,都會帶住個口罩啦 !


侯爵府

積分: 20316


4#
發表於 20-3-28 10:29 |只看該作者
Police好慘


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


5#
發表於 20-3-28 10:32 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 20-3-28 10:28
正常人都覺得呢件事有古怪啦!幾自私自利嘅人去到醫院,就算點唔為其他人,為咗自己,都會帶住個口罩啦 !:thi ...

事必有因, 我不是偏袒,如果做錯就應該懲罰 應該FC件事先


伯爵府

積分: 15250


6#
發表於 20-3-28 10:33 |只看該作者
咪係,不如醫管局出來講清楚件事。相信一定有其他市民都無戴口罩,唔會只女警一個,點解只放大呢個case, 有咩內情要解釋清楚


水晶宮

積分: 54614


7#
發表於 20-3-28 10:36 |只看該作者
我都覺得怪怪地,呢個時勢身為警員會咁玩野?俾個位插警察?我都想知咩情況?其實當事人點解吾解釋下?


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


8#
發表於 20-3-28 10:36 |只看該作者
露比EE 發表於 20-3-28 10:19
1 護士比個口罩佢囉!
2 護士比口罩個病人,病人堅持唔帶咪報警囉!

串完你先比個口罩你,22歲後生女,邊襟激架,咁就中計啦。
加上而家咁嘅時勢,都唔明醫護無啦啦點解要仇警,其實嬲人都要比個理由自己架


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


9#
發表於 20-3-28 10:38 |只看該作者
PacoMum 發表於 20-3-28 10:33
咪係,不如醫管局出來講清楚件事。相信一定有其他市民都無戴口罩,唔會只女警一個,點解只放大呢個case, 有 ...

其實冇戴口罩本身應該都入唔到醫院門口啦,成件事有古怪

點評

ginevra    發表於 20-3-28 17:11


男爵府

積分: 9144


10#
發表於 20-3-28 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

女警唔會犯錯?護士就係黑護?


子爵府

積分: 12575


11#
發表於 20-3-28 10:41 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 20-3-28 10:28
正常人都覺得呢件事有古怪啦!幾自私自利嘅人去到醫院,就算點唔為其他人,為咗自己,都會帶住個口罩啦 !:thi ...

正常就係,但有d人要面,覺得自己比人強唔信自己會有傳染病


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


12#
發表於 20-3-28 10:41 |只看該作者

回覆樓主:

成件事都係針對人, 只錯在佢係警察


公爵府

積分: 28354

牛年勳章


13#
發表於 20-3-28 10:44 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 10:41
正常就係,但有d人要面,覺得自己比人強唔信自己會有傳染病

咁都會驚人哋傳染自己掛!我都係以常理,平心而論啫!


子爵府

積分: 12575


14#
發表於 20-3-28 10:48 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-28 10:38
其實冇戴口罩本身應該都入唔到醫院門口啦,成件事有古怪

係去到病房,佢話去廁所時掉左就無戴了,醫護比口罩叫佢戴,但轉頭返黎見佢仍無戴。叫下就戴返又點會有新聞,警方都唔洗出道歉信。


侯爵府

積分: 24377


15#
發表於 20-3-28 10:49 |只看該作者

回覆樓主:

去得醫院,就係知道自己要醫病,點會唔戴口罩保護自己?? 有心人有意抹黑, 已經澄清左 好多次, 女警由上白車一直有帶,但在洗手間唔小心跌咗口罩落地下,不能再用, 醫護亦忙,只好打算抽血時問醫護


公爵府

積分: 25011


16#
發表於 20-3-28 10:53 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 10:48
係去到病房,佢話去廁所時掉左就無戴了,醫護比口罩叫佢戴,但轉頭返黎見佢仍無戴。叫下就戴返又點會有新 ...

如果醫護比左口罩佢,佢都唔帶,咁應該即時報警啦!如果立即報警就唔會發生羅生門事件啦!
咁點解醫院唔立即報警呢?


子爵府

積分: 12575


17#
發表於 20-3-28 10:55 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 20-3-28 10:44
咁都會驚人哋傳染自己掛!我都係以常理,平心而論啫!

有常識正常思想都會保護自己,呢件事睇出仍有好多人覺得戴口罩無用,無病唔洗戴。


子爵府

積分: 12575


18#
發表於 20-3-28 10:58 |只看該作者
露比EE 發表於 20-3-28 10:53
如果醫護比左口罩佢,佢都唔帶,咁應該即時報警啦!如果立即報警就唔會發生羅生門事件啦!
咁點解醫院唔立 ...

本帖最後由 算死草 於 20-3-28 11:01 編輯

而家有法例規定唔戴口罩會犯法?乜都報警?佢當時未確診架,件事爆出黎因為佢後來確診醫護要交代住院情況


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


19#
發表於 20-3-28 11:00 |只看該作者
露比EE 發表於 20-3-28 10:53
如果醫護比左口罩佢,佢都唔帶,咁應該即時報警啦!如果立即報警就唔會發生羅生門事件啦!
咁點解醫院唔立 ...

報咩警?濫用警力!犯左邊條法例?
就算病人有情緒問題都係用醫院保安㗎咋。叫佢帶口罩唔帶就報警?
唔帶口罩既人只係賤格!法例冇唔比人賤格!如果有,而家起訴緊佢,而唔係响記者會罵佢啦。


男爵府

積分: 8526


20#
發表於 20-3-28 11:01 |只看該作者
點解去廁所要除口罩?我出左外面就唔會除,廁所仲要咁污糟。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo