自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 248


1#
發表於 20-4-11 20:46 |只看該作者
本帖最後由 星空靈 於 20-4-12 12:14 編輯

今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 😱😱😱 我問做咩?她話好擔心dse 分數唔夠讀唔到想讀,將來唔知搵咩工好,唔想一直得1萬多人工。
我話你唔好杞人憂天 ........
我個女話好擔心英文,她一般般,讀中中
想幫她問下職業治療同 En 的 d 英文係咪好深?有沒人讀過又英文一般(dse3,4) 可以短期追得上?因為 D 課程授課英文,她好擔心如果收咗她到時聽聽唔明要留級 。
她首選係ot(twc), 有冇讀過嘅人知道 miss/sir 會唔會上堂講下中文。 佢冇讀Bio 😥


男爵府

積分: 6559

牛年勳章


2#
發表於 20-4-11 22:11 |只看該作者
英文唔好嘅意思係大約level幾?
唔使咁快擔心入大學跟唔上課程...入到先再擔心, 呢刻應該要把握最後溫習時間, 係DSE拎多d分 加油


珍珠宮

積分: 32678


3#
發表於 20-4-11 22:21 |只看該作者

回覆樓主:

咁短時間好難補救到,同佢講盡左最大努力問心無愧就好。有毅力既人做邊行都掂。


大宅

積分: 1184


4#
發表於 20-4-11 22:25 |只看該作者
職業治療都算係神科⋯要求英文好高。我讀緊En,我覺得En英文唔算高。你可以選擇ou嘅En課程,佢中文為主

點評

abirdma    發表於 20-4-12 08:45


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


5#
發表於 20-4-11 22:31 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 &#1285 ...

今年的考生真係好大壓力,胡思亂想。

只要人健康,已經打贏了。因為有健康,有明天,甚麼也有可能。

抱抱她,聽她說出心裡不快就行了


伯爵府

積分: 15313


6#
發表於 20-4-11 22:32 |只看該作者
唔好比太大壓力比自己,盡力而為


男爵府

積分: 5397


7#
發表於 20-4-11 22:38 |只看該作者
當年我會考英文拎u
而家回首 當年覺得好大件事 要死咁濟 如今只覺係人生經歷之一 考的時間盡了力便夠
人生很長

點評

wcpcelia    發表於 20-4-12 09:07


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


8#
發表於 20-4-11 22:46 |只看該作者
Poly OT 係神科,2018年職業治療學的平均收生分數為Best 6 33.1分,你個女英文唔好,其他科目有信心爆星嗎?定得太高目標壓力會好大,需要調節一下。


伯爵府

積分: 15750


9#
發表於 20-4-11 22:52 |只看該作者
回覆 星空靈 的帖子

同女女講,盡力就得,只要有目標今年唔得咪考多年,媽咪一定係身邊陪住你!


禁止訪問

積分: 506


10#
發表於 20-4-11 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169639


11#
發表於 20-4-11 23:13 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 &#1285 ...

「唔想一直得1萬多人工」

中學生,一直有留意市價人工?我仔女當年仲無知,應該對人工無乜概念。

仲有,Poly OT唔易入,若唔係一向成績好,不要有大期望入到


伯爵府

積分: 16896


12#
發表於 20-4-11 23:14 |只看該作者
本帖最後由 trendy007 於 20-4-11 23:15 編輯
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 ԅ ...

女讀紧Poly U的OT,其實都幾難入的,因好多OT的學生,好似女同佢部份的同學都是够分入醫,但唔想讀醫(例如怕辛苦,之前無讀bio, 怕血等等)不過又想讀醫療,所以選OT。OT要求英文的程度都高,上堂全英,如果無bio底,亦会較辛苦,要自己追番,否则fail左就要重讀,因会影响選唔到core科。


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


13#
發表於 20-4-12 01:16 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 &#1285 ...

保安都過萬啦
英文要浸,唔係一朝一夕,而家喊都冇用,唯有盡力


複式洋房

積分: 248


14#
發表於 20-4-12 02:31 |只看該作者
回覆 star_skn 的帖子

我估計 level 3 ,她英文真係一般


複式洋房

積分: 248


15#
發表於 20-4-12 02:34 |只看該作者
其實 唔揀 poly , 選擇 東華的話大家點睇 🤔


複式洋房

積分: 248


16#
發表於 20-4-12 02:38 |只看該作者
見她咁煩,做父母都想幫下她,開解下,不過有時真係要等時間過 ,靠自己諗清楚。😥自己都希望可以幫下她,但我都唔清楚,唯有問下大家。


翡翠宮

積分: 77054


17#
發表於 20-4-12 02:46 |只看該作者

回覆樓主:

都準備開考,依家先黎擔心冇幫助架喎,就算果個係我個女,我都係咁講。唔駛太大壓力啦,考完先再算。太大壓力好易會影響當日狀態。目前亦唔到你諗想讀咩科,係到時睇分數做選科。如果考得好當然讀到心水科,如果未如理想呢?係咪應該要兩手準備睇埋大學仲有咩科比較合興趣而fulfill 到佢個分數。祝好運。


複式洋房

積分: 248


18#
發表於 20-4-12 02:56 |只看該作者
本帖最後由 星空靈 於 20-4-12 03:01 編輯

回覆 Kittymummy 的帖子

她都有諗,不過她覺得學歷高d好,最差咪畢業出來工作,不過而家的時勢😢 我都建議她繼續讀,起碼讀HD


複式洋房

積分: 248


19#
發表於 20-4-12 03:00 |只看該作者
回覆 Kittymummy 的帖子

因為她其他科用中文讀,成績唔錯,學校預計 best 5都 over 20,就係英文差。所以她怕讀上去會留級。


翡翠宮

積分: 77054


20#
發表於 20-4-12 03:04 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-12 03:00
回覆 Kittymummy 的帖子

因為她其他科用中文讀,成績唔錯,學校預計 best 5都 over 20,就係英文差。所以 ...

英文門檻係3,上到大學如果英文冇4係要上大英補底(即係大學英文課程).

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo