自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2325


1#
發表於 20-9-10 14:40 |只看該作者
實在忍無可忍, 尋晚高彬同其他人多次在劇中講粗口, 之前多套劇集已成日講, 雖則話家長指引, 是否就可以肆無忌憚咁講, 有D人實話咁你搵個箱入住D細路, 等佢地接觸唔到粗口
我會解釋唔應該講, 但佢地成日講, 俾細路嘅感覺係講呢D說話好平常, 正正因為咁, 而家D人講粗口當食飯


水晶宮

積分: 69641


2#
發表於 20-9-10 14:50 |只看該作者
johnwooo 發表於 20-9-10 14:40
實在忍無可忍, 尋晚高彬同其他人多次在劇中講粗口, 之前多套劇集已成日講, 雖則話家長指引, 是否就可以肆無 ...

小睇TBB啦!


子爵府

積分: 12289


3#
發表於 20-9-10 14:51 |只看該作者
做得好!啲教壞細路嘅劇集一定要罷睇!


子爵府

積分: 10333


4#
發表於 20-9-10 14:53 |只看該作者
支持, 幾好笑都係假, 雖然話出到街都有人講, 但都唔使洗腦式咁係咁講粗口聽到人頭痛

點評

wcpcelia    發表於 20-9-11 11:18


水晶宮

積分: 74367


5#
發表於 20-9-10 15:00 |只看該作者
johnwooo 發表於 20-9-10 14:40
實在忍無可忍, 尋晚高彬同其他人多次在劇中講粗口, 之前多套劇集已成日講, 雖則話家長指引, 是否就可以肆無 ...



珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


6#
發表於 20-9-10 15:01 |只看該作者

回覆樓主:

而家電視節目可以講粗口? 記得以前會有 "dooo" 一聲蓋過粗口?


公爵府

積分: 29361

BK Milk勳章


7#
發表於 20-9-10 15:02 |只看該作者

回覆樓主:

你細路沒瞓覺?930家長指引不適合兒童觀看。


侯爵府

積分: 22080

馬年勳章


8#
發表於 20-9-10 15:10 |只看該作者

回覆樓主:

你唔好睇viu台喇,怕你嘔血


琥珀宮

積分: 169629


9#
發表於 20-9-10 15:15 |只看該作者
johnwooo 發表於 20-9-10 14:40
實在忍無可忍, 尋晚高彬同其他人多次在劇中講粗口, 之前多套劇集已成日講, 雖則話家長指引, 是否就可以肆無 ...

晚上8:30後已經不是合家欣賞時間 ,你用兒童不宜呢個理由去投訴,無可能成立

myimage.jpg


伯爵府

積分: 16409


10#
發表於 20-9-10 15:20 |只看該作者
johnwooo 發表於 20-9-10 14:40
實在忍無可忍, 尋晚高彬同其他人多次在劇中講粗口, 之前多套劇集已成日講, 雖則話家長指引, 是否就可以肆無 ...

TBB 個d唔算粗口,真正粗口係出唔到街,黑暴個d先係粗口,開口埋口問候人老母

點評

pistachio    發表於 20-9-10 17:10


大宅

積分: 2325


11#
發表於 20-9-10 15:21 |只看該作者
auhiyo 發表於 20-9-10 15:02
你細路沒瞓覺?930家長指引不適合兒童觀看。
咁8點愛回家譚道德呢, 都好粗俗下


子爵府

積分: 10517

2024年龍年勳章


12#
發表於 20-9-10 15:26 |只看該作者
講粗口係唔啱,不過,情節上佢係黑社會,可能咁先符合人設,角色需要。晚上930時段就應該小朋友都睏覺了,影響面應該唔大。電視個遙控係媽媽可控,熄電視可保平安。

不過,投訴係公民權利。話是話連登網係邊個可以管理到,屬唔屬呢局管?我都想投訴,唔單止粗口,仲好多教人犯法嘢,對後生仔嘅壞影響太大了。


水晶宮

積分: 55659

虎到金來勳章


13#
發表於 20-9-10 15:33 |只看該作者
講左咩粗口?


象牙宮

積分: 213530

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 20-9-10 15:37 |只看該作者
粗鄙 定粗口, 真係睇人點定位!!

9點半好瞓覺LA!!!


水晶宮

積分: 72290

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


15#
發表於 20-9-10 15:37 |只看該作者
本帖最後由 廷廷媽 於 20-9-10 15:37 編輯

tbb最多咪講x街, 對而家d小朋友應該係小兒科, 而家連小朋友開口埋口都問候人老母....阿爸仲要話good job


珍珠宮

積分: 47536

虎到金來勳章 牛年勳章


16#
發表於 20-9-10 15:39 |只看該作者
RT 發表於 20-9-10 15:10
你唔好睇viu台喇,怕你嘔血


同意
珍惜 感恩
You got this!!


伯爵府

積分: 16409


17#
發表於 20-9-10 15:43 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-9-10 15:37
tbb最多咪講x街, 對而家d小朋友應該係小兒科, 而家連小朋友開口埋口都問候人老母....阿爸仲要話good job ...

係囉,我係tvb聽到最粗既說話都只是 x街,咁都算粗口,佢緊係由舊年開始都活係另一個時空


水晶宮

積分: 58522


18#
發表於 20-9-10 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

想知講左咩粗口要去投訴


大宅

積分: 4477


19#
發表於 20-9-10 15:46 |只看該作者
polliebb 發表於 20-9-10 15:33
講左咩粗口?

我都想知,起碼我聽唔到佢講【調理路務】


伯爵府

積分: 18432


20#
發表於 20-9-10 15:46 |只看該作者
係咪仆X?

係台灣哩兩個字不算粗口,主持人仲成日講又出晒街

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo