烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 513


1#
發表於 20-4-4 19:10 |只看該作者
請問大家,灣仔附近有沒有比較大的烘焙店呢?可否PM我?
如灣仔沒有,旺角有嗎?
多謝大家的分享(emoji)(emoji)(emoji)


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


2#
發表於 20-4-4 21:06 |只看該作者
MotherHere 發表於 20-4-4 19:10
請問大家,灣仔附近有沒有比較大的烘焙店呢?可否PM我?
如灣仔沒有,旺角有嗎?
多謝大家的分享(emoji)(em ...

本帖最後由 印第安公主 於 20-4-4 21:07 編輯

灣仔至少有2間
一間叫二德X
另外一間叫Swe?t D?coration
2間都喺修頓球場附近
以前係樓上樓下
而家分開2幢大廈
自己上網搵吓


男爵府

積分: 8828


3#
發表於 20-4-4 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

仲有灣仔道近英皇集團中心後面有間 I love cake.


別墅

積分: 513


4#
發表於 20-4-5 08:19 |只看該作者
印第安公主 發表於 20-4-4 21:06
本帖最後由 印第安公主 於 20-4-4 21:07 編輯

灣仔至少有2間

唔該曬(emoji)


別墅

積分: 513


5#
發表於 20-4-5 08:20 |只看該作者
HarryMaMa 發表於 20-4-4 21:35
仲有灣仔道近英皇集團中心後面有間 I love cake.

唔該曬(emoji)


男爵府

積分: 6890


6#
發表於 20-4-5 12:14 |只看該作者
MotherHere 發表於 20-4-4 19:10
請問大家,灣仔附近有沒有比較大的烘焙店呢?可否PM我?
如灣仔沒有,旺角有嗎?
多謝大家的分享(emoji)(em ...

旺角仲有一間叫I love cxxe 但不是很大間 但都多野買
我昨日先去完超級多人
所以你如果去旺角x德惠買唔齊野都可以去嗰邊看看


別墅

積分: 513


7#
發表於 20-4-7 08:12 |只看該作者
Buchen 發表於 20-4-5 12:14
旺角仲有一間叫I love cxxe 但不是很大間 但都多野買
我昨日先去完超級多人
所以你如果去旺角x德惠買唔齊 ...

多謝你分享(emoji)


男爵府

積分: 6890


8#
發表於 20-4-7 10:06 |只看該作者
MotherHere 發表於 20-4-7 08:12
多謝你分享(emoji)

唔使客氣
不過如果去旺角 去二X惠先 I love cxxe 比較貴D
買唔曬先去
我上次無睇 買完朋友先話我買貴左


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 20-4-7 11:41 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3533535
置頂有個烘焗店資料帖,不過都有d年份,可能有d已搬或執咗,有電話及網址嘅可以查下先去。如發現有已結業或改咗地址嘅,麻煩通知一聲,我可以更新資料,謝謝。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


別墅

積分: 513


10#
發表於 20-4-7 16:55 |只看該作者
rose-mag 發表於 20-4-7 11:41
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3533535
置頂有個烘焗店資料帖,不過都有d年 ...

我得閒睇吓, 唔該晒你(emoji)


別墅

積分: 513


11#
發表於 20-4-7 16:57 |只看該作者
Buchen 發表於 20-4-7 10:06
唔使客氣
不過如果去旺角 去二X惠先 I love cxxe 比較貴D
買唔曬先去

我琴日去咗灣仔嗰間x德惠,啲職員態度麻麻,跟住我去 i love x , 嗰度啲人說話客氣啲(emoji),價錢係貴少少,但唔識問佢,至少佢唔會嫌你煩


男爵府

積分: 6890


12#
發表於 20-4-7 18:44 |只看該作者
MotherHere 發表於 20-4-7 16:57
我琴日去咗灣仔嗰間x德惠,啲職員態度麻麻,跟住我去 i love x , 嗰度啲人說話客氣啲(emoji),價錢係貴少 ...

咁衰
我無去X德惠呀 不過I love x 都麻麻 但係有回應嘅 可能現在多人整麵包蛋糕啦 佢哋真係超級多人


別墅

積分: 513


13#
發表於 20-4-7 20:30 |只看該作者
Buchen 發表於 20-4-7 18:44
咁衰
我無去X德惠呀 不過I love x 都麻麻 但係有回應嘅 可能現在多人整麵包蛋糕啦 佢哋真係超級多人
...

I love x 昨日有個男收銀比個女收銀(都幾後生嘅)有耐性好多,可能學你話齋,當其時真係好多人。
但都好過仁德x, 問多句都好似嫌你煩,做生意多人唔係一個理由囉(emoji), 我寧願比多少少錢, 但可以解決心中嘅疑惑, 買完個人都開心啲(emoji)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo