自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 9456


1#
發表於 20-4-6 22:17 |只看該作者
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀


公爵府

積分: 26488


2#
發表於 20-4-6 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

戴咗會感覺良好,有冇用另一件事!

點評

jamesbond007    發表於 20-4-11 03:47
珠氏家庭    發表於 20-4-8 11:01


男爵府

積分: 9456


3#
發表於 20-4-6 22:35 |只看該作者
MKma 發表於 20-4-6 22:29
戴咗會感覺良好,有冇用另一件事!

你又啱


別墅

積分: 870


4#
發表於 20-4-6 22:35 |只看該作者

回覆樓主:

純粹自我感覺良好。不過好耐之前睇過啲報道好似話有用


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 20-4-6 23:07 |只看該作者

回覆樓主:

如果你以為帶咗部機就唔使帶口罩嘅話就一定唔得, 搭(emoji)搭車呢啲人多擠逼嘅地方, 係自己附近佢有一定嘅消毒功效, 不過係呢啲非常時期當然都要戴住口罩啦!


男爵府

積分: 9456


6#
發表於 20-4-6 23:48 |只看該作者
alicemic 發表於 20-4-6 23:07
如果你以為帶咗部機就唔使帶口罩嘅話就一定唔得, 搭(emoji)搭車呢啲人多擠逼嘅地方, 係自己附近佢有一定 ...

我無話唔帶口罩呀


寶石宮

積分: 459182

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


7#
發表於 20-4-6 23:49 |只看該作者
戴咗心理上多一個保護


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


8#
發表於 20-4-6 23:53 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

當年沙士我就有買一部係JCshop買。。。我記得開咗之後會聞到啲ion 氣味。。。都係咁樣掛係條頸度。。

但係今時今日今次肺炎我就冇買啦。。。論價錢仲平過17年前。。。因為我記得當年買都係要千幾蚊。。。
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2159


9#
發表於 20-4-7 02:19 |只看該作者
Vin仔媽 發表於 20-4-6 23:49
戴咗心理上多一個保護



公爵府

積分: 26533


10#
發表於 20-4-7 02:29 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

細心諗,成條街咁大,空氣流量又咁急,部空氣清新機要幾大功率同幾大部先有用?

如果真係咁細部都得,咁室內嘅診所或者家居嘅空氣淨化機就唔使咁大部。



禁止用戶名稱、暱稱、頭銜、頭像、簽名欄,帶有商業/個人/團體 宣傳或推介成份,包括圖片、字句、超連結


侯爵府

積分: 24608

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 20-4-7 02:30 |只看該作者
網上有人話係水魚標記


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 20-4-7 02:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9282


13#
發表於 20-4-7 03:59 |只看該作者
我覺得清新空氣係有用,如果成日接觸化學物質,例如染頭髮,咁make sense

但阻隔病毒係另一回事


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


14#
發表於 20-4-7 05:39 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

带咗冇感覺百分百字正常、 因為完全沒有效用~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 20-4-7 05:41 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 20-4-7 02:30
網上有人話係水魚標記

送比我一定唔會用~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8347


16#
發表於 20-4-7 06:27 |只看該作者
cathy-tse 發表於 20-4-7 02:33
我識人話 佢同佢老公訂咗 每人一部
德國製造嘅每部五千幾喎 我內心即刻笑咗
...

嘩,好重皮


公爵府

積分: 27262


17#
發表於 20-4-7 06:51 |只看該作者
吳空 發表於 20-4-6 22:35
純粹自我感覺良好。不過好耐之前睇過啲報道好似話有用

想請問係用咩原理殺菌?


公爵府

積分: 29010


18#
發表於 20-4-7 07:25 |只看該作者
我覺得有用,室內有用呀,咁我係水魚,因為試用感覺好好,放在床頭空氣清新左,鼻塞無左。


男爵府

積分: 7807


19#
發表於 20-4-7 07:31 |只看該作者
室內會有效果
空氣流動無室外咁快
咁圍繞你身邊既空氣靜止左
加空氣清新機就可以淨化空氣

室外空氣流動快
個人又係移動緊
就算有淨化都一下子飄散
除非有個罩包住個頭
先有淨化效果


瑪瑙宮

積分: 138528

馬年勳章


20#
發表於 20-4-7 07:47 |只看該作者

回覆樓主:

有用過? 所以覺得無用?
我覺得有用, 對鼻敏感人士

點評

queenie814    發表於 20-4-11 01:10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo