烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


男爵府

積分: 9903


1#
發表於 20-4-10 23:31 |只看該作者
第一次整(全蛋法,電飯煲焗)已成功好開心,好鬆軟,但不夠綿密,中間較粗糙,是否因為不夠油或牛奶,我跟住食譜,唔敢隨便改份量

myimage.jpg


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


2#
發表於 20-4-11 07:16 |只看該作者
Lovelymame 發表於 20-4-10 23:31
第一次整(全蛋法,電飯煲焗)已成功好開心,好鬆軟,但不夠綿密,中間較粗糙,是否因為不夠油或牛奶,我跟 ...

用分蛋法
https://youtu.be/rqKLfxhe0cM
不過講明先,我無跟佢整過㗎
因為我屋企無飯煲呀


男爵府

積分: 9903


3#
發表於 20-4-11 09:10 |只看該作者
印第安公主 發表於 20-4-11 07:16
用分蛋法
https://youtu.be/rqKLfxhe0cM
不過講明先,我無跟佢整過㗎

分蛋法會較綿滑,還是份量可以點調節呢?我都是跟這個懶人包太太做的,本來想用分蛋法,但因為打散左隻蛋,改左用全蛋法。
另外是否可改用牛油會好味D?


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


4#
發表於 20-4-11 09:30 |只看該作者
Lovelymame 發表於 20-4-11 09:10
分蛋法會較綿滑,還是份量可以點調節呢?我都是跟這個懶人包太太做的,本來想用分蛋法,但因為打散左隻蛋 ...

https://youtu.be/NgvXrCw_qrI

上面條link係佢嘅全蛋法
你意外地打散咗隻蛋
即係無浸到熱水

你睇吓我cap呢幅相,字幕下好明顯見到好大嘅氣泡,就係你唔想要粗鞋來源,呢d係全蛋法會有嘅
改善方法係打完之後用最低速打多三幾分鐘,打走大氣泡,但質地仍會比不上分蛋法
牛油一定香過液體油

你唔熟手,可以用多一隻碗逐隻分蛋,萬一當中有一隻出事,咪夜晚用嚟蒸水蛋囉,都唔會浪費嘅
myimage.jpg


男爵府

積分: 9903


5#
發表於 20-4-11 12:13 |只看該作者
印第安公主 發表於 20-4-11 09:30
https://youtu.be/NgvXrCw_qrI

上面條link係佢嘅全蛋法

我下次試下用分蛋法先
分蛋法係咪要用雪櫃拎出來的蛋,蛋白會易打起D?謝謝你


伯爵府

積分: 18490

減齡達人勳章


6#
發表於 20-4-11 12:32 |只看該作者
Lovelymame 發表於 20-4-11 12:13
我下次試下用分蛋法先
分蛋法係咪要用雪櫃拎出來的蛋,蛋白會易打起D?謝謝你
...

用凍蛋可以啦


男爵府

積分: 9903


7#
發表於 20-4-11 13:08 |只看該作者
印第安公主 發表於 20-4-11 12:32
用凍蛋可以啦

Ok 謝謝

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo