時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20452


1#
發表於 20-4-28 20:24 |只看該作者
其實都係因為近選舉所以先出啲活動黎搶下大家注意

見啲人係試場出面嗌手足手足真係覺得好不安
幾唔知醜先會想叫啲十幾歲嘅後生仔上場同差人對壘?
佢地仲要考大學,大把前途

希望大家盡量勸下身邊後生仔
唔好拎自己條命幫販民催票

點評

bktcc  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 20-4-28 20:38


侯爵府

積分: 20452


2#
發表於 20-4-28 20:26 |只看該作者

回覆樓主:

太古果一日已經突兀
今日仲ifc


唔該唔好又搞到放催淚彈害街坊
鍾意選舉選個飽
唔好又走上街頭
慢慢等選舉又去投票咪得囉


男爵府

積分: 8003


3#
發表於 20-4-28 20:28 |只看該作者
tearycow 發表於 20-4-28 20:24
其實都係因為近選舉所以先出啲活動黎搶下大家注意

見啲人係試場出面嗌手足手足真係覺得好不安

係呀!成人鬧果班後生冇乜用架!勸多d佢哋,日日勸,終有日會聽架!
所以梁振英和董建華最近成立個幫助年輕人嘅會,做得好好。


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


4#
發表於 20-4-28 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

一開啲新聞直播就係粗口橫飛,集體精神病發


子爵府

積分: 12460


5#
發表於 20-4-28 20:29 |只看該作者
今日睇新聞,都覺得好煩
一個咁樣的城市,感覺看不到什麼希望


禁止訪問

積分: 2126


6#
發表於 20-4-28 20:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32854

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


7#
發表於 20-4-28 20:35 |只看該作者

回覆樓主:

反社會人格障礙
其實佢地一出世都已經回歸左,唔明佢地點解會對殖民地有情意結呢?


水晶宮

積分: 72641


8#
發表於 20-4-28 20:35 |只看該作者
kk2079 發表於 20-4-28 20:31
香港後生仔有兩種。
一種係朋輩影響,自己都唔知發生咩事,但身邊d激進
反共反中就唯有靠邊站。呢種人其 ...

其實我始終覺得大部分都係平和既、但一少撮激進就領導哂成個活動、最慘係愈來愈多好細、12歲真係知自己做緊咩?


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 20-4-28 20:36 |只看該作者
nanananana 發表於 20-4-28 20:29
今日睇新聞,都覺得好煩
一個咁樣的城市,感覺看不到什麼希望

x 2

香港人自己搞死自己個社會~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


公爵府

積分: 25838

2024年龍年勳章


10#
發表於 20-4-28 20:36 |只看該作者
枉讀書,完全唔覺騷擾他人


象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


11#
發表於 20-4-28 20:37 |只看該作者
luckybaby2011 發表於 20-4-28 20:35
其實我始終覺得大部分都係平和既、但一少撮激進就領導哂成個活動、最慘係愈來愈多好細、12歲真係知自己做 ...

初中生在 商場中庭大唱粗口歌~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


超級版主

積分: 84853

超級版主


12#
發表於 20-4-28 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台


侯爵府

積分: 22989


13#
發表於 20-4-28 20:53 |只看該作者
春蠶到死絲方盡, 蠟炬成灰淚始乾。
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


水晶宮

積分: 54614


14#
發表於 20-4-29 01:28 |只看該作者
好難!自從選完區議員後,,佢地暗地做好多野,慢慢滲透吾同層面,佔領吾同領域。學校已經好多係佢地d人,區議會更加吾洗講,而家想控制屋苑法團,又搞埋管業處,覺得佢地勢力不少。可惜大多藍絲都吾喜歡搞咁多事,亦無佢地咁兇狠。而家為有希望政府做番多d野,否則將來嘅香港不敢想像。


男爵府

積分: 5228


15#
發表於 20-4-29 01:50 |只看該作者
loved 發表於 20-4-29 01:28
好難!自從選完區議員後,,佢地暗地做好多野,慢慢滲透吾同層面,佔領吾同領域。學校已經好多係佢地d人, ...
絕對同意,但搞法團已不是近年的事,約2000年已開始了,李狗淫專搞法團,目的就是拿樁腳,香港愚民太多,所以無得救了。


侯爵府

積分: 20452


16#
發表於 20-4-29 09:18 |只看該作者
loved 發表於 20-4-29 01:28
好難!自從選完區議員後,,佢地暗地做好多野,慢慢滲透吾同層面,佔領吾同領域。學校已經好多係佢地d人, ...

搞法團?
可否講多啲?


水晶宮

積分: 54614


17#
發表於 20-4-29 10:26 |只看該作者
tearycow 發表於 20-4-29 09:18
搞法團?
可否講多啲?
首先佢地嚮屋苑樓下拉人入whatsapp gp, 話監察業委,為業主爭取權益,初時搞吓水缸清潔,升降機更換咁,gp 內不停係咁踩現任業委同管業公司。之後又話驗水報告係假,又話主席吾披露屋苑盤數,又話管業好多冗員,又話主席同業委私相授受,要換法團要換管業,叫叫多人企出黎為為自己爭取權益,又話屋苑要黃色經濟圈,總之不停搵 d野去挑剔主席同管業,前幾日又拍住林3白上港台吾知講乜乜物物。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo