烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


1#
發表於 20-5-4 17:01 |只看該作者
炆幾耐? 點煮林?
有冇慳火方法推介?


大宅

積分: 3125


2#
發表於 20-5-6 22:28 |只看該作者
回覆 CTPIG 的帖子

炆半個鐘,熄火焗1個鐘,唔夠淋就再炆15分鐘熄火再焗半個鐘,今日我整咗咖哩牛肋條做晚餐


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


3#
發表於 20-5-6 22:59 |只看該作者
Ting媽 發表於 20-5-6 22:28
回覆 CTPIG 的帖子

炆半個鐘,熄火焗1個鐘,唔夠淋就再炆15分鐘熄火再焗半個鐘,今日我整咗咖哩牛肋條做晚 ...

謝謝解答,聽起來很好味


禁止訪問

積分: 276


4#
發表於 20-5-7 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 292


5#
發表於 20-5-12 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29297


6#
發表於 20-5-12 11:40 |只看該作者
Ting媽 發表於 20-5-6 22:28
回覆 CTPIG 的帖子

炆半個鐘,熄火焗1個鐘,唔夠淋就再炆15分鐘熄火再焗半個鐘,今日我整咗咖哩牛肋條做晚 ...

急凍定新鮮?


大宅

積分: 3125


7#
發表於 20-5-12 12:03 |只看該作者
回覆 bbyou 的帖子

急凍


大宅

積分: 3125


8#
發表於 20-5-12 12:10 |只看該作者
又易整,又好味!一次炆多d,分開幾份放冰箱,方便,配飯、配意粉一流。


侯爵府

積分: 20367


9#
發表於 20-5-13 09:57 |只看該作者
大桟有隻牛腩仔炆蕃茄洋蔥紅羅白..正... 上次特價$100/3包



象牙宮

積分: 239758


10#
發表於 20-5-13 16:33 |只看該作者
CTPIG 發表於 20-5-4 17:01
炆幾耐? 點煮林?
有冇慳火方法推介?



我用電壓力煲, 牛脯筋豬手鍵。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 9640

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


11#
發表於 20-5-13 16:35 |只看該作者
333s 發表於 20-5-13 16:33
我用電壓力煲, 牛脯筋豬手鍵。

係喎,應該早啲識你


翡翠宮

積分: 96819

2018復活節勳章


12#
發表於 20-5-13 16:46 |只看該作者
回覆 hugub 的帖子

超正


男爵府

積分: 6890


13#
發表於 20-5-14 13:46 |只看該作者
hugub 發表於 20-5-13 09:57
大桟有隻牛腩仔炆蕃茄洋蔥紅羅白..正... 上次特價$100/3包

呢隻牛腩好食呀?
等我又買來試吓先


伯爵府

積分: 18535


14#
發表於 20-5-14 14:43 |只看該作者

回覆樓主:

美國牛肋條好食過巴西牛肋條.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo