自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 4490


1#
發表於 20-3-16 10:26 |只看該作者
唔知中咗covid19好返出院嘅人係用咗咩藥好返?定係靠自己好返?
咁其實係咪有得醫?
唔知記招有無講過…定我聽漏咗?


水晶宮

積分: 51756

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 20-3-16 11:25 |只看該作者
FebJo 發表於 20-3-16 10:26
唔知中咗covid19好返出院嘅人係用咗咩藥好返?定係靠自己好返?
咁其實係咪有得醫?
唔知記招 ...

本帖最後由 maymay220hk 於 20-3-16 11:27 編輯

成人或老人家、視乎個別情況
用三種藥 抗病毒藥、 蛋白酶抑制劑、瑞德西韋

早前中病毒BB,專家講過只係觀察冇用藥

以上我聽電台訪問袁教授、何教授所講


伯爵府

積分: 19487


3#
發表於 20-3-16 11:34 |只看該作者
絕大部份係支持治療,抖唔到氣就比氧氣聞,加壓輸氧甚至用體外心肺機(ECMO),加抽痰之類,直至免疫系統慢慢激發,打得嬴就過關。

用藥而家傳瑞德西韋有效但副作用甚大。


男爵府

積分: 8822


4#
發表於 20-3-16 11:56 |只看該作者

回覆樓主:

初期有聽過話用醫愛滋既藥,後期唔知


禁止訪問

積分: 1088


5#
發表於 20-3-16 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 48


6#
發表於 20-3-16 12:40 |只看該作者


大宅

積分: 4490


7#
發表於 20-3-16 12:48 |只看該作者
maymay220hk 發表於 20-3-16 11:25
本帖最後由 maymay220hk 於 20-3-16 11:27 編輯

成人或老人家、視乎個別情況

thx..即係小朋友中咗都係用自身抵抗力去打抵病毒… 而大人就有藥醫?


大宅

積分: 4490


8#
發表於 20-3-16 12:49 |只看該作者
circleda 發表於 20-3-16 11:34
絕大部份係支持治療,抖唔到氣就比氧氣聞,加壓輸氧甚至用體外心肺機(ECMO),加抽痰之類,直至免疫系統慢慢 ...

thx


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 20-3-16 12:51 |只看該作者
FebJo 發表於 20-3-16 12:48
thx..即係小朋友中咗都係用自身抵抗力去打抵病毒… 而大人就有藥醫?
12歲以下不用, 可能考慮到小朋友身體機能同藥物副作用。

你若盛開, 蝴蝶便來!


珍珠宮

積分: 44440


10#
發表於 20-3-16 12:53 |只看該作者
virus,有別於bacteria,一直都冇藥醫,只可以靠自己免疫力。
中國對非重症嘅做法係西藥舒緩症狀,中藥排毒增強免疫力。


珍珠宮

積分: 39611

環保接龍勳章


11#
發表於 20-3-16 12:55 |只看該作者
FebJo 發表於 20-3-16 12:48
thx..即係小朋友中咗都係用自身抵抗力去打抵病毒… 而大人就有藥醫?

我理解大人都係試藥,抑制D病毒同埋靠自身免疫力打抵,暫時冇一隻藥有效e到

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 20-3-16 12:57 |只看該作者

回覆樓主:

暫時冇藥醫。
其實嚴格黎講感冒係一樣冇藥醫。
都係要靠自身能力去康復。
但問題係點樣去捱過呢段期間呢?就靠支援性既治療。能病人覺得好捱D。重症既就幫下呼吸吊住命等佢捱過去。
老人家同長期患病,咪容易捱不過。


珍珠宮

積分: 34734


13#
發表於 20-3-16 13:05 |只看該作者

回覆樓主:

仲有治愈左嘅人嘅血清,可以俾重症患者用


大宅

積分: 4426


14#
發表於 20-3-16 13:09 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-3-16 12:57
暫時冇藥醫。
其實嚴格黎講感冒係一樣冇藥醫。
都係要靠自身能力去康復。

同時要避免其他併發症!尤其有長期病患的患者,所以唔理是唔得。

又要避免亂食退燒藥,延誤治療期。


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 20-3-16 13:15 |只看該作者
FebJo 發表於 20-3-16 12:48
thx..即係小朋友中咗都係用自身抵抗力去打抵病毒… 而大人就有藥醫?

大人小朋友都係無藥醫,好似感冒,都係無藥醫,靠自己打,但感冒引起既病精,中如肺炎氣管炎發燒,就有藥醫。


用戶要求終止服務

積分: 11400


16#
發表於 20-3-16 13:18 |只看該作者
回覆 FebJo 的帖子

好似會用藥, 不過聽聞有康復者好番之後, 個肺功能差咗20-30%


伯爵府

積分: 19487


17#
發表於 20-3-16 13:20 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 20-3-16 13:05
仲有治愈左嘅人嘅血清,可以俾重症患者用

血清裡面係有抗體,可以臨時幫吓手,最後都係要靠身體免疫系統


男爵府

積分: 5770

畀面勳章


18#
發表於 20-3-16 13:30 |只看該作者
同感冒一樣,冇任何直接藥物能夠治病,所有藥物都係支持打仗既。
就好似感冒睇醫生,醫生都係開D通鼻塞止鼻水藥等等既藥等病人好過D可以訓個好教,從來都唔係直接殺死病毒。
冠狀病毒都係靠大家抵抗力,醫院只能協助,例如肺部損傷到透唔到氣就安排聞氧


侯爵府

積分: 21135


19#
發表於 20-3-16 13:44 |只看該作者
今次吸取咗沙士嘅教訓,少用類固醇, 我朋友係 ward manager,佢話沙士事就係冇經驗,用太多類固醇, 搞到病人自身冇免疫力先死咁多人。
行到水窮處 坐看雲起時


象牙宮

積分: 235830


20#
發表於 20-3-16 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

嚴重會有抗病毒藥,會插喉比氧氣!一般都係舒緩藥,好似醫感冒菌咁!係電視直播醫生講架

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo