醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11026


1#
發表於 20-6-21 00:31 |只看該作者
本帖最後由 kklam123 於 20-6-21 00:35 編輯

小朋友11歲,心口和肚痛左十日,私家醫生話腸胃炎和和骨膜發炎。前幾日入院二日,入院後又左邊大脾痛,已排除心臟病。醫生話骨膜發炎,琴日出院開了喜療妥和止痛藥,但仍話心口和左邊大脾、左邊小腿好痛,瞓覺和行路都話好痛。請教各位JM除左止痛藥,我仲有冇其它方法可以幫到個仔?或者可以睇邊個科嘅醫生?
非常感謝!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo