網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17419


1#
發表於 20-5-19 23:36 |只看該作者
各位有無好用電飯煲推介Thanks


翡翠宮

積分: 86459


2#
發表於 20-5-20 09:22 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lyh80115 於 20-5-20 09:24 編輯

要唔要電壓力煲?以前買過美的三年貨仔,唔滿意;而家用緊奔騰壓力煲,幾好用,日日煮飯、煲粥,又有唔加壓嘅無水焗,用嚟煎肉餅、翻熱食物都唔錯。
不過屬平價貨,用料、外型都麻麻!

https://u.jd.com/mkRgRg


翡翠宮

積分: 86459


3#
發表於 20-5-20 09:42 |只看該作者

回覆樓主:

蘇泊爾、九陽都好多選擇,買過一個蘇泊爾畀阿媽,用咗3年幾仲用緊。
https://m.suning.com/product/0000000000/000000000161358326.html?utm_campaign=1589938546448262323&utm_source=share-copyurl&utm_medium=2cd5ed46-copyurl

我下次會想試格力,偏貴,但相信品質唔錯。
https://u.jd.com/JZY96M

呢期京東買直送香港唔錯,除咗7日有壞包退大陸,仲有銀聯付款優惠,60減8美元,約427減57人仔,以下網址先登記。
https://m.unionpayintl.com/cardholderServ/serviceCenter/wap/merchant/ff808081708b43bd0170e6395f670180?type=1


象牙宮

積分: 239699


4#
發表於 20-5-20 10:32 |只看該作者
yyoouu 發表於 20-5-19 23:36
各位有無好用電飯煲推介Thanks




電飯煲不是高科技。

煮同食飯要保持在 1-3小時進行。 飯才會好食。保溫才會好。
超時, 飯有机會太干身。焦。

國產足夠。korea 也可以。 太高價不太值。 選家電合自己想法。想做飯还是可以煮湯, 做菜?
有的高壓, 有的沒有。

任何家電夠用就ok, 正如人太胖太痩都不好, 中中就可以了。
几千元一个, 其实做出來的。 还不是白飯。差別不是太大至你叮一声。hahahah











想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 17419


5#
發表於 20-5-21 22:00 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-20 09:22
要唔要電壓力煲?以前買過美的三年貨仔,唔滿意;而家用緊奔騰壓力煲,幾好用,日日煮飯、煲粥,又有唔加壓 ...
唔會考慮壓力煲,因為屋企已有智能煲主力用嚟炆嘢


伯爵府

積分: 17419


6#
發表於 20-5-21 22:04 |只看該作者
本帖最後由 yyoouu 於 20-5-21 22:12 編輯
lyh80115 發表於 20-5-20 09:42
蘇泊爾、九陽都好多選擇,買過一個蘇泊爾畀阿媽,用咗3年幾仲用緊。
https://m.suning.com/product/0000000 ...

我喺淘寶睇緊蘇泊爾同九陽,想買原釜或鉄釜,但唔知好唔好用,你有介紹嗎?同埋想請問你知唔知淘寶買嘅5L會唔會同香港買嘅1.8公升差唔多量呢?
Thanks


翡翠宮

積分: 86459


7#
發表於 20-5-21 22:54 |只看該作者
yyoouu 發表於 20-5-21 22:04
我喺淘寶睇緊蘇泊爾同九陽,想買原釜或鉄釜,但唔知好唔好用,你有介紹嗎?同埋想請問你知唔知淘寶買嘅5L ...

蘇泊爾幾好呀,俾我會去盡佢,買IH。京東呢期多券派,用運費券可以做到香港全包郵,有張499減50券可以用,埋單¥429,剛好用到銀聯付款優惠再減¥57。
7日有壞退回紅磡就得,唔洗花大額運費退内地。
https://u.jd.com/l6DMTT
1590072857041.JPEG


翡翠宮

積分: 86459


8#
發表於 20-5-21 22:56 |只看該作者
yyoouu 發表於 20-5-21 22:04
我喺淘寶睇緊蘇泊爾同九陽,想買原釜或鉄釜,但唔知好唔好用,你有介紹嗎?同埋想請問你知唔知淘寶買嘅5L ...

5L就係香港1.8L


伯爵府

積分: 17419


9#
發表於 20-5-22 00:12 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-21 22:54
蘇泊爾幾好呀,俾我會去盡佢,買IH。京東呢期多券派,用運費券可以做到香港全包郵,有張499減50券可以用, ...
請問運費券同滿499減50券喺邊個位置有得攞,我從未試京東買嘢

Thanks


翡翠宮

積分: 86459


10#
發表於 20-5-22 00:17 |只看該作者
yyoouu 發表於 20-5-22 00:12
請問運費券同滿499減50券喺邊個位置有得攞,我從未試京東買嘢

Thanks

研究下618港澳會場先,大部分優惠可以睇到。
https://3.cn/11Hp-my7?utm_user=plusmember&ad_od=share&utm_source=androidapp&utm_medium=appshare&utm_campaign=t_335139774&utm_term=CopyURL

20運費券喺港澳會場→進入海外會場,分享一下會得到20元運費券;現時落單用visa付款一次,下星期贈送一張50元運費券。

不過6月1日開始自取係¥199包10kg,飯煲唔洗運費券都可以全包郵。


伯爵府

積分: 17419


11#
發表於 20-5-22 01:19 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-5-22 00:17
研究下618港澳會場先,大部分優惠可以睇到。
https://3.cn/11Hp-my7?utm_user=plusmember&ad_od=share&utm ...
okok唔該你,我去試試


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


12#
發表於 20-5-22 11:09 |只看該作者

回覆樓主:

試過幫人買,松下4L,sr de156n,503人仔,減價時買


伯爵府

積分: 17419


13#
發表於 20-5-22 13:33 |只看該作者
oceandeepsea 發表於 20-5-22 11:09
試過幫人買,松下4L,sr de156n,503人仔,減價時買
4L唔夠用,唔該你


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


14#
發表於 20-5-22 15:01 |只看該作者
yyoouu 發表於 20-5-22 13:33
4L唔夠用,唔該你

有大既,不過買番松下,未必有so

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo