網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   5


男爵府

積分: 7080


1#
發表於 20-4-9 14:27 |只看該作者
220v買轉插安全嗎?想淘打蛋器,我見咁低v數小電器,有冇問題?

fu置这行话€4ETT1QzsdnY€转移至(emoji)τáǒЬáǒ(emoji)【志高打蛋器电动家用烘焙套装迷你搅拌奶油手持多功能打发机打蛋机】;或https://m.tb.cn/h.V67t7CK?sm=ca6eb7 点几链街,再选择瀏..覽●噐○大开
1586413591513.JPEG


象牙宮

積分: 239695


2#
發表於 20-4-9 23:39 |只看該作者
志高可以的。

我家電, 鍋也是它。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 7080


3#
發表於 20-4-10 00:22 |只看該作者
333s 發表於 20-4-9 23:39
志高可以的。

我家電, 鍋也是它。

好,謝謝你,我買左喇,想問係咪換轉插頭就可以?我怕危險著火咋,所以大電量電器唔敢買


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 20-4-14 15:19 |只看該作者
我都剛下單


翡翠宮

積分: 86457


5#
發表於 20-4-14 18:54 |只看該作者
OsansanO 發表於 20-4-9 14:27
220v買轉插安全嗎?想淘打蛋器,我見咁低v數小電器,有冇問題?

fu置这行话€4ETT1QzsdnY€转移至(emoji)τ ...

應該睇W數,大陸香港嘅電器都係220V的,打蛋器百幾W算低,又唔會長期通電使,用轉插ok。


大宅

積分: 1496


6#
發表於 20-4-15 12:56 |只看該作者
我買左,加個轉換插,打蛋一分鐘唔洗,我就覺得幾安全


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 20-4-15 20:29 |只看該作者
我買左東菱, 碼數是300W, 我換左香港插頭, 高W數好打好多。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 86457


8#
發表於 20-4-15 20:58 |只看該作者

回覆樓主:

東菱350W明天¥109,另可以用券,新人有¥28無門檻券。不過呢期京東直送運費只有半價,自取約¥11,無全包,勝在7日有壞包退大陸。
https://u.jd.com/ynFwm7


翡翠宮

積分: 86457


9#
發表於 20-4-15 21:11 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-4-15 20:58
東菱350W明天¥109,另可以用券,新人有¥28無門檻券。不過呢期京東直送運費只有半價,自取約¥11,無全包 ...

300幾W唔算好大啫,順手買啲靚轉插一齊直送香港:

呢個最近幫同事買過幾個:
https://u.jd.com/stmW4g

呢款瑪雅我用緊
https://u.jd.com/UOObLa

公牛比較出名,我都有幾個
https://u.jd.com/xXVbAH

得力,靚嘢,幫同事買過,左右2個插口位+2個USB
https://u.jd.com/y5TIRx

良工魔方,我都有用緊,拖板咁用,1.68米,英式頭,有保險絲,4個插口,3個USB。
https://u.jd.com/BnA3AQ


大宅

積分: 1467


10#
發表於 20-4-18 01:00 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-4-15 21:11
300幾W唔算好大啫,順手買啲靚轉插一齊直送香港:

呢個最近幫同事買過幾個:

你咁多款,請問邊隻安全?


翡翠宮

積分: 86457


11#
發表於 20-4-18 09:59 |只看該作者
boxton 發表於 20-4-18 01:00
你咁多款,請問邊隻安全?

全部都安全,防火膠、擋板、國標插孔都齊,魔方更有保險絲,試過燒咗,換新又繼續用。


伯爵府

積分: 17771


12#
發表於 20-4-19 16:07 |只看該作者

回覆樓主:

我見有支是usb充電,好似更方便


男爵府

積分: 6887


13#
發表於 20-4-24 20:24 |只看該作者

回覆樓主:

想借問聲,捲髮棒是否都是低電壓產品,可寄到集運倉再轉運到香港?


翡翠宮

積分: 86457


14#
發表於 20-4-24 20:59 |只看該作者
magiccandy 發表於 20-4-24 20:24
想借問聲,捲髮棒是否都是低電壓產品,可寄到集運倉再轉運到香港?

唔係禁品,任何集運都可以。我呢啲保守嘅,去京東買滿99香港包郵,好多選擇,7日有壞包退大陸,仲有4kg幾Quota買米、買紙等重貨包郵都得。
1587733151593.JPEG


男爵府

積分: 6887


15#
發表於 20-4-25 11:49 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-4-24 20:59
唔係禁品,任何集運都可以。我呢啲保守嘅,去京東買滿99香港包郵,好多選擇,7日有壞包退大陸,仲有4kg幾Q ...

謝謝,好詳細


大宅

積分: 4354


16#
發表於 20-6-7 07:52 |只看該作者
andyman 發表於 20-4-15 20:29
我買左東菱, 碼數是300W, 我換左香港插頭, 高W數好打好多。

想問下換香港插頭係咪拎出街換?要幾錢?thx


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 20-6-7 08:26 |只看該作者
apple_mylove 發表於 20-6-7 07:52
想問下換香港插頭係咪拎出街換?要幾錢?thx
屋企有專人換
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 86457


18#
發表於 20-6-7 08:32 |只看該作者
apple_mylove 發表於 20-6-7 07:52
想問下換香港插頭係咪拎出街換?要幾錢?thx

用呢啲有FUSE嘅轉插或拖板就得,京東買電器順手買埋,直送香港。
https://u.jd.com/HcBTAW
https://u.jd.com/WjLw5Z
https://u.jd.com/uBMoFD


大宅

積分: 4354


19#
發表於 20-6-7 09:11 |只看該作者
lyh80115 發表於 20-6-7 08:32
用呢啲有FUSE嘅轉插或拖板就得,京東買電器順手買埋,直送香港。
https://u.jd.com/HcBTAW
https://u.jd.c ...

thx thx!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo