論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   2


子爵府

積分: 12693


1#
發表於 20-4-27 17:31 |只看該作者

以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。Agent 話我唔使比長期服務金。 所以我冇賠足長期服務金比佢, 只比左一畢錢比佢當獎賞。

但朋友問我, 佢想搵一D資料證明係可以唔使賠。 例如勞工處, 但我搵唔到。

JM有冇搵過類似資料?

Thanks.



水晶宮

積分: 61763


2#
發表於 20-4-27 18:43 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 17:31
以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。A ...

https://www.labour.gov.hk/tc/faq/cap57l_whole.htm#Q5


子爵府

積分: 12693


3#
發表於 20-4-27 21:02 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-27 18:43
https://www.labour.gov.hk/tc/faq/cap57l_whole.htm#Q5

睇完咁多項,邊一項有講?


水晶宮

積分: 61763


4#
發表於 20-4-27 21:08 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 21:02
睇完咁多項,邊一項有講?

其實要符合條 link 所列的情況, 僱主才需要付員工長期服務金。
工人自己拒絶續約, 不屬於條link 所列的情況, 僱主不需付長期服務金。


子爵府

積分: 12693


5#
發表於 20-4-27 23:17 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-27 21:08
其實要符合條 link 所列的情況, 僱主才需要付員工長期服務金。
工人自己拒絶續約, 不屬於條link 所列的情 ...

明白。咁如果不是外傭,假設我係一間公司做左20年。如果我自己辭職,咁公司是否不用賠長期服務金?

點評

Adrio77    發表於 20-6-5 16:02


水晶宮

積分: 61763


6#
發表於 20-4-27 23:19 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 23:17
明白。咁如果不是外傭,假設我係一間公司做左20年。如果我自己辭職,咁公司是否不用賠長期服務金?
...

係。


子爵府

積分: 12693


7#
發表於 20-4-28 09:31 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-27 23:19
係。


下.......真係架 !

我真係做左25年以上, 咁咪一定要 lay off 先可以取長期服務金??? HR 又好似唔係咁做


水晶宮

積分: 61763


8#
發表於 20-4-28 10:16 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-28 09:31
下.......真係架 !

我真係做左25年以上, 咁咪一定要 lay off 先可以取長期服務金??? HR 又好似唔係咁做 ...

勞工法例定的係 員工的 "基本" 待遇, 僱主給員工的待遇可以比法例規定的為好, eg. 員工頭三個月不享有 有薪法定假期, 但好多僱主照出糧比員工。

處理員工辭職, 每間公司的人事管理會有不同, 但不可比勞工法例定的員工待遇為低。有些大公司可能給年資高而辭職的員工有較好的待遇。


子爵府

積分: 12693


9#
發表於 20-4-28 11:00 |只看該作者
birdbird 發表於 20-4-28 10:16
勞工法例定的係 員工的 "基本" 待遇, 僱主給員工的待遇可以比法例規定的為好, eg. 員工頭三個月不享有 有 ...


明白哂。


子爵府

積分: 11379


10#
發表於 20-6-4 07:26 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 17:31
以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。A ...

本帖最後由 李家承 於 20-6-4 07:27 編輯

唔好意思,我工人剛滿7年突然斷約唔做,話要返菲律賓,我問過勞工處佢話自己遲職是無長期服務金,但工人話有,請問你最後工人有無追你長期服務金? 佢走時我需要書面比佢簽話離職是無長期服務金嗎?

我現在都好頭痛要請新工人。


水晶宮

積分: 61763


11#
發表於 20-6-4 08:12 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 07:26
本帖最後由 李家承 於 20-6-4 07:27 編輯

唔好意思,我工人剛滿7年突然斷約唔做,話要返菲律賓,我問過 ...

個個工人自己唔續约或辭職都話僱主要比長期服務金。你带埋佢去勞工署等職員親口同佢講。

不過, 工人幚你7年, 佢工作應該算ok. 你可考慮俾筆錢佢, 當 gratuity, 但講明並不是長期服務金。


子爵府

積分: 11379


12#
發表於 20-6-4 08:14 |只看該作者
birdbird 發表於 20-6-4 08:12
個個工人自己唔續约或辭職都話僱主要比長期服務金。你带埋佢去勞工署等職員親口同佢講。

不過, 工人幚你7 ...

我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好?


子爵府

積分: 11379


13#
發表於 20-6-4 08:22 |只看該作者
bestwish 發表於 20-4-27 17:31
以我所知, 外傭自己提出唔續約, 僱主係唔使比長期務金。 因為我之前個姐姐做左6年, 第三個約佢自己唔續。A ...

勞工處資料
1591230132647.JPEG


水晶宮

積分: 61763


14#
發表於 20-6-4 08:22 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 08:14
我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好? ...

你用長期服務金個計算方法, 然後打個折頭。你慢慢諗下俾幾多。


子爵府

積分: 12693


15#
發表於 20-6-4 10:34 |只看該作者
回覆 李家承 的帖子


佢自己唔做, 比條毛佢


大宅

積分: 2056


16#
發表於 20-6-4 11:30 |只看該作者
李家承 發表於 20-6-4 08:14
我好嬲囉,佢係因為我話左幾句佢就唔做,我現在無工人又要再搵,佢現在問我囉長期服務金,你覺得比幾多好? ...

俾係人情,唔俾係道理,記住,你無欠佢的。


子爵府

積分: 11379


17#
發表於 20-6-4 12:45 |只看該作者
bestwish 發表於 20-6-4 10:34
回覆 李家承 的帖子

OIC, THANKS.


子爵府

積分: 11379


18#
發表於 20-6-4 12:46 |只看該作者
bolisui 發表於 20-6-4 11:30
俾係人情,唔俾係道理,記住,你無欠佢的。

我都係咁諗。


大宅

積分: 1116


19#
發表於 20-6-4 22:45 |只看該作者
記得要白紙黑字,佢唔續約或者辭職。避免之後有拗撬!


子爵府

積分: 11379


20#
發表於 20-6-5 06:12 |只看該作者
jols 發表於 20-6-4 22:45
記得要白紙黑字,佢唔續約或者辭職。避免之後有拗撬!

工人比左遲職信我,原因是firmly issue, 佢都簽入境處離職表格。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo