網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   4


伯爵府

積分: 18523


1#
發表於 20-4-8 15:56 |只看該作者
請問各位有無推介?


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


2#
發表於 20-4-8 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

依隻
1586344071398.JPEG


大宅

積分: 4260


3#
發表於 20-4-9 01:24 |只看該作者
oceandeepsea 發表於 20-4-8 19:08
依隻

樓主好似問眼部精華喎


翡翠宮

積分: 93635


4#
發表於 20-4-9 13:07 |只看該作者
123chan123 發表於 20-4-9 01:24
樓主好似問眼部精華喎

X2


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


5#
發表於 20-4-9 14:55 |只看該作者

回覆樓主:

睇錯


子爵府

積分: 10746


6#
發表於 20-4-28 16:22 |只看該作者
回覆 蘑菇 的帖子

Eye serum 就試過一兩款都一般,但呢隻eye cream 就好用,唔淋,已用第二支了
https://hk.iherb.com/pr/AnneMarie-Borlind-Eye-Wrinkle-Cream-0-67-fl-oz-20-ml/4168


伯爵府

積分: 18523


7#
發表於 20-4-28 17:09 |只看該作者
clkv 發表於 20-4-28 16:22
回覆 蘑菇 的帖子

Eye serum 就試過一兩款都一般,但呢隻eye cream 就好用,唔淋,已用第二支了

我用過呢個牌子枝橙花蜜, 好好用. Eye cream未用過, 買枝試吓先. Thanks!


子爵府

積分: 10746


8#
發表於 20-4-29 19:10 |只看該作者
回覆 蘑菇 的帖子

呢個牌子啲野唔差,都幾好嫁


男爵府

積分: 8986


9#
發表於 20-5-4 08:14 |只看該作者
clkv 發表於 20-4-28 16:22
回覆 蘑菇 的帖子

Eye serum 就試過一兩款都一般,但呢隻eye cream 就好用,唔淋,已用第二支了

請問岩夏天用嗎?謝謝


子爵府

積分: 10746


10#
發表於 20-5-4 14:19 |只看該作者
回覆 dice_hk 的帖子

佢質感厚身,我眼比較干,搽上唔淋。如果你眼唔太干夏天可以用DERMA-E這款
https://hk.iherb.com/pr/Derma-E-Firming-DMAE-Moisturizer-with-Alpha-Lipoic-Acid-and-C-Ester-2-oz-56-g/6157

ps. IHERB 我用過好多eye cream,這兩款我都有回購


男爵府

積分: 8986


11#
發表於 20-5-4 14:21 |只看該作者
clkv 發表於 20-5-4 14:19
回覆 dice_hk 的帖子

佢質感厚身,我眼比較干,搽上唔淋。如果你眼唔太干夏天可以用DERMA-E這款

本帖最後由 dice_hk 於 20-5-4 14:21 編輯

Thx 我都偏乾呀 ,我試下 Annemarie 呢隻先


子爵府

積分: 10746


12#
發表於 20-5-4 14:55 |只看該作者
回覆 dice_hk 的帖子



公爵府

積分: 26129


13#
發表於 20-7-6 03:22 |只看該作者
clkv 發表於 20-4-28 16:22
回覆 蘑菇 的帖子

Eye serum 就試過一兩款都一般,但呢隻eye cream 就好用,唔淋,已用第二支了



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo