網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9628


1#
發表於 20-7-22 15:43 |只看該作者
各位好:
想買麵包機, 柏翠PE8870好嗎? 會加錢購冰淇淋桶嗎? 好用嗎?
約$300, 不需容量大, 還有那款麵包機可推介?

謝謝!
[img align=left]D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\▲▽◎~1.gif[/img] [img align=left]C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Pictures\p1.gif[/img]


男爵府

積分: 7944


2#
發表於 20-7-22 18:21 |只看該作者

回覆樓主:

我都係買柏翠,又加$買左雪糕杯。我覺得個個面包機都會差吾多。無乜所謂。個雪糕杯就開初有用,都係出街買好,用剩啲cream好麻煩,唔放得耐。


別墅

積分: 937


3#
發表於 20-7-22 22:16 |只看該作者
AppleChow 發表於 20-7-22 15:43
各位好:
想買麵包機, 柏翠PE8870好嗎? 會加錢購冰淇淋桶嗎? 好用嗎?
約$300, 不需容量大, 還有那款麵包機 ...

有部Gemini 平讓,可pm

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo