自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235924


1#
發表於 20-6-23 18:57 |只看該作者
本帖最後由 無話可說 於 20-6-24 11:13 編輯

真係好想投訴,而家個個都返工返學了,黃金時間多人到爆,尤其是輕鐵完全迫唔到上車,但仍然安排1卡車
唔好再提政治,根本唔關事,我唔要比人搬帖!理性討論同去投訴


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 20-6-23 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

都不是個個嘅,二十幾萬人失業,又有放無薪。


子爵府

積分: 13369


3#
發表於 20-6-23 19:15 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 18:57
真係好想投訴,而家個個都返工返學了,黃金時間多人到爆,尤其是輕鐵完全迫唔到上車,但仍然安排1卡車 :te ...

之前都會有孖卡車!而家唔知搞乜得一卡車!遇著繁忙時間真係得個望字!入都入唔到


珍珠宮

積分: 35265


4#
發表於 20-6-23 21:05 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 18:57
真係好想投訴,而家個個都返工返學了,黃金時間多人到爆,尤其是輕鐵完全迫唔到上車,但仍然安排1卡車 :te ...

地鐵呢個星期勁迫。


子爵府

積分: 10131


5#
發表於 20-6-23 21:10 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 18:57
真係好想投訴,而家個個都返工返學了,黃金時間多人到爆,尤其是輕鐵完全迫唔到上車,但仍然安排1卡車 :te ...

勁想投訴。有咩理由繁忙時間得一卡車'


象牙宮

積分: 235924


6#
發表於 20-6-23 21:30 |只看該作者
kiki0524 發表於 20-6-23 19:15
之前都會有孖卡車!而家唔知搞乜得一卡車!遇著繁忙時間真係得個望字!入都入唔到
...

係,放學時間都唔行孖卡,迫到屎餅咁!仲點叫保持社交距離喎


象牙宮

積分: 235924


7#
發表於 20-6-23 21:30 |只看該作者
syyysc 發表於 20-6-23 19:08
都不是個個嘅,二十幾萬人失業,又有放無薪。

咁係咪廿幾萬人都唔出街丫


象牙宮

積分: 235924


8#
發表於 20-6-23 21:31 |只看該作者
lilysun123 發表於 20-6-23 21:05
地鐵呢個星期勁迫。

我今日等第3班車先上到


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


9#
發表於 20-6-23 21:39 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 21:30
咁係咪廿幾萬人都唔出街丫

失咗業,都不會返工時間出街,是不是?


大宅

積分: 4825

牛年勳章


10#
發表於 20-6-23 21:48 |只看該作者
返工先慘,學生又多,都讓比學生上先,怕佢地走左某一條線班車,下一班唔知等幾耐

點評

wcpcelia    發表於 20-6-24 11:10


伯爵府

積分: 16793

最關心BB問題熱投勳章


11#
發表於 20-6-23 22:04 |只看該作者
同意


翡翠宮

積分: 93766

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 20-6-23 22:21 |只看該作者
syyysc 發表於 20-6-23 21:39
失咗業,都不會返工時間出街,是不是?

失業既人數遠遠比在職在學既少,唔好講到失業既人一定唔會喺返工放工時間岀街,有需要就要岀街架啦


珍珠宮

積分: 34734


13#
發表於 20-6-23 22:22 |只看該作者

回覆樓主:

再早d出門口,慢慢會習慣


侯爵府

積分: 20316


14#
發表於 20-6-23 22:25 |只看該作者
本帖最後由 HKITMan 於 20-6-23 22:27 編輯

之前咪報道左因多個站在曱甴抗爭運動中被破壞要減班次 cut cost
鬧都係鬧d死曱甴啦!

搞乜去踩多腳落受害者


象牙宮

積分: 235924


15#
發表於 20-6-23 22:45 |只看該作者
syyysc 發表於 20-6-23 21:39
失咗業,都不會返工時間出街,是不是?

而家放學放12點幾1點幾呀…唔通失業都要擇時間避人群出去咩…要搵工咩時間都要出街啦


象牙宮

積分: 235924


16#
發表於 20-6-23 22:47 |只看該作者
qcbb 發表於 20-6-23 21:48
返工先慘,學生又多,都讓比學生上先,怕佢地走左某一條線班車,下一班唔知等幾耐
...

咁我返工就唔會撞返學時間,但有時中午出去做野,撞岩放學,迫到上唔到車


象牙宮

積分: 235924


17#
發表於 20-6-23 22:50 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 20-6-23 22:22
再早d出門口,慢慢會習慣

有時做野撞岩放學,我返工無咁迫人


象牙宮

積分: 235924


18#
發表於 20-6-23 22:54 |只看該作者
HKITMan 發表於 20-6-23 22:25
之前咪報道左因多個站在曱甴抗爭運動中被破壞要減班次 cut cost
鬧都係鬧d死曱甴啦!

但之前新聞話係因為在家工作而減車,而唔係破壞要提早收車!係未爆疫情已經正常返了,但疫情爆又再減車,巴士都開返密啦!


侯爵府

積分: 20316


19#
發表於 20-6-24 07:44 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 22:54 但疫情爆又再減車,巴士都開返密啦!...



巴士冇mtr咁傷
Mtr有d站如中大直程原子彈核爆後咁


珍珠宮

積分: 34734


20#
發表於 20-6-24 07:49 |只看該作者
無話可說 發表於 20-6-23 22:54
但之前新聞話係因為在家工作而減車,而唔係破壞要提早收車!係未爆疫情已經正常返了,但疫情爆又再減車, ...

減左邊有甘容易加返 好似人工一樣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo