要睇吓妳會唔會派薑醋,妳男女家多唔多親戚,
同多唔多朋友.
但我個人覺得20斤薑比較穩陣,只要d薑同豬腳,蛋分開,D薑又久不久煲吓,咁d薑就可以放耐d.
D醋要浸過D料,唔夠時可以再加,煲返滾就可以,豬腳同蛋就係食之前2日落,但豬腳放落D醋前要出一出水,停乾水先加落D醋到,醋滾後較細火煲20分鐘,先再加蛋,等D醋再滾就可息火.到食果日嘅朝早再煲,醋滾後再煲多10分鐘,若唔想d蛋太硬,可將蛋筆起先煲,到要食果時再加埋d蛋煲返滾就ok.
[ 本帖最後由 bb363597 於 09-5-30 19:34 編輯 ]
[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]