懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 898


1#
發表於 09-5-29 23:39 |只看該作者
我依家就尼31wk, 都係時候開始準備煲薑醋

但係要買定幾多薑同醋就真係好au頭, 如果自己食係咪食到坐完月就得定係要食足100日?

我又唔知有幾多朋友會上尼,因為我坐月係外家, 一坐完就返男家, 咁其實d fd 係咪應該去我男家度食?(因為MAMI話未滿月bb唔可以見人住), 咁我外家煲薑醋食唔哂點算?

我mami話買定10斤醋先, 薑都好似係10斤, 但係我驚d醋會唔夠, 因為要日日都返煲....

有無mami煲, 其實係要買定幾多?同埋醋係咪可以後加?仲有豬腳係一開始一齊落定定係差唔多食先落?

真係好驚煲錯
  


洋房

積分: 65


2#
發表於 09-5-30 13:39 |只看該作者
我都係一開始買十斤薑十斤醋,
冇日日返煲ga, 因為煲得太勁驚會杰呀...
大約一星期返煲一次, 煲左4次之後發現醋開始唔夠, 買多5斤.. 到就生得果時先係岩岩好咋... 之後如果再加都要再買,
豬腳同蛋都係食之前先落ga


伯爵府

積分: 15122

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 09-5-30 19:30 |只看該作者
要睇吓妳會唔會派薑醋,妳男女家多唔多親戚,
同多唔多朋友.
但我個人覺得20斤薑比較穩陣,只要d薑同豬腳,蛋分開,D薑又久不久煲吓,咁d薑就可以放耐d.
D醋要浸過D料,唔夠時可以再加,煲返滾就可以,豬腳同蛋就係食之前2日落,但豬腳放落D醋前要出一出水,停乾水先加落D醋到,醋滾後較細火煲20分鐘,先再加蛋,等D醋再滾就可息火.到食果日嘅朝早再煲,醋滾後再煲多10分鐘,若唔想d蛋太硬,可將蛋筆起先煲,到要食果時再加埋d蛋煲返滾就ok.

[ 本帖最後由 bb363597 於 09-5-30 19:34 編輯 ]
[img]http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=212624&do=album&picid=839365[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo