網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1146


1#
發表於 20-7-3 17:32 |只看該作者
淘寶買了一個蓝牙接收器发射器适配器帶電池現在是否不能運到香港?


大宅

積分: 1146


2#
發表於 20-7-3 17:40 |只看該作者
我是新手,我用4xp,佢地話是禁品,如果不能運,但倉已簽收未入庫可以退貨嗎?我該怎辦呢?


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


3#
發表於 20-7-3 19:54 |只看該作者
hong2011525 發表於 20-7-3 17:40
我是新手,我用4xp,佢地話是禁品,如果不能運,但倉已簽收未入庫可以退貨嗎?我該怎辦呢? ...

簽收咗就多數都冇問題,如果有問題會好耐都唔上架,你留意下,上唔到架再聯絡客服睇下佢想點,記住要cap底對話,佢哋成日唔認數的

轉用私集一勞永逸


大宅

積分: 1146


4#
發表於 20-7-3 20:13 |只看該作者
回覆 竇漪房 的帖子

我去到4px網頁見到佢叫我去認領,但只有商家物流號碼,而其他什麼資料也沒有,要自己去認領後入返D資料,咁即係運唔運呢?


水晶宮

積分: 59989

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 20-7-3 22:57 |只看該作者
hong2011525 發表於 20-7-3 17:32
淘寶買了一個蓝牙接收器发射器适配器帶電池現在是否不能運到香港?

可以運,我上星期先買咗兩部風扇仔。


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


6#
發表於 20-7-3 23:20 |只看該作者
hong2011525 發表於 20-7-3 20:13
回覆 竇漪房 的帖子

我去到4px網頁見到佢叫我去認領,但只有商家物流號碼,而其他什麼資料也沒有,要自己去認 ...

認咗先啦!認咗得就試下集落嚟

你唔係用官集嗎?除咗無主件我未試過官集要自己入資料

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo