自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3441


1#
發表於 20-7-6 15:34 |只看該作者
本帖最後由 KikiAc 於 20-7-8 00:13 編輯

家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
收到各位熱心的回答,令我知多很多加拿大的情况,原來要留意咁多野,她快17歲了,除了凍,讀書讀得好開心,跟同學和同住的朋友仔相處無問題!三餐也豐富,屋主是一個台灣移民的家庭,這個地方是上網找的,不是學校介紹,我會把妳們的見議給她父母睇,她只是我親戚的女兒,我可以做的,只想買些衣服或其他物品給她,希望幫到小小,謝謝妳們!


子爵府

積分: 14574


2#
發表於 20-7-6 15:39 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 15:34
家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
...

室內有暖氣,沒有需要!


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


3#
發表於 20-7-6 15:48 |只看該作者
上amazon.ca order 直接送到門口,唔洗咁麻煩
香港電器冇本地認證,有乜事火燭保險可以唔包

點評

wcpcelia    發表於 20-7-8 11:32


大宅

積分: 3441


4#
發表於 20-7-6 16:50 |只看該作者
Q10 發表於 20-7-6 15:39
室內有暖氣,沒有需要!

寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣


男爵府

積分: 9862


5#
發表於 20-7-6 17:01 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 16:50
寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣

佢哋啲暖氣係中央系統出風,佢住嘅屋係什麼類型?


男爵府

積分: 8363


6#
發表於 20-7-6 17:05 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 15:34
家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
...

有電嘅嘢本地買安全啲,同埋呢啲嘢係必需品,去到好易買到,或者你上加拿大website 買然後送去寄住家庭度都好方便


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


7#
發表於 20-7-6 17:09 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 16:50
寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣

咁變態!

學校refer 的家庭?

heat 一定要有架噃。


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


8#
發表於 20-7-6 17:09 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 16:50
寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣

建議你立即揾另一有heat家庭


大宅

積分: 3441


9#
發表於 20-7-6 17:28 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 15:34
家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
...

我沒有到過當地,只知屋主每期照顧大約六個小朋友, 她被安排住地庫車房改装的房間,所以入房後就無暖氣,第一層是客廰就有暖氣的,她説住二樓的學生,晚上十時後也不準開,屋主住在隔離一間獨立屋,日間會到學生住的地方照顧他們三餐


男爵府

積分: 5518


10#
發表於 20-7-6 17:33 |只看該作者
室內沒有heat 在加拿大的冬天不能生活,樓主你一定要換host family, 不要讓小朋友留學變受苦!


水晶宮

積分: 54780


11#
發表於 20-7-6 17:36 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 16:50
寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣
咁衰。。。加點$,要求佢開 ,可以嗎?無暖氣,加拿大天氣,晚上唔係講玩!


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 20-7-6 17:36 |只看該作者

回覆樓主:

我姑奶夾硬將美國用嗰個暖爐拎返嚟香港用,嗰嚿變壓器老蓮咁大喎

同意其他會員講,加拿大冇 heat 係真係唔掂當
總有離別的時候


男爵府

積分: 8363


13#
發表於 20-7-6 17:42 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 17:28
我沒有到過當地,只知屋主每期照顧大約六個小朋友, 她被安排住地庫車房改装的房間,所以入房後就無暖氣, ...

其實你可唔可以換寄住家庭?因為而家澳洲冬天夜晚唔開暖氣只開暖墊,我覺得都ok, 但澳洲冬天夜晚好少零下,所以加拿大只用暖墊一定唔夠!


男爵府

積分: 7177


14#
發表於 20-7-6 17:50 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 15:34
家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
...

换個家庭可以嗎?冰天雪地沒暖氣,真係唔得~
快樂的甜芋快樂的甜芋


子爵府

積分: 14574


15#
發表於 20-7-6 17:51 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 17:28
我沒有到過當地,只知屋主每期照顧大約六個小朋友, 她被安排住地庫車房改装的房間,所以入房後就無暖氣, ...

寄住家庭咁變態,早D搵過另一個!小朋友好可憐!


侯爵府

積分: 21225


16#
發表於 20-7-6 17:57 |只看該作者

回覆樓主:

仲要係地庫,又濕又凍


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 20-7-6 18:38 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 17:28
我沒有到過當地,只知屋主每期照顧大約六個小朋友, 她被安排住地庫車房改装的房間,所以入房後就無暖氣, ...

要揾過寄宿家庭呀,加拿大冬天無暖氣唔得喎。


侯爵府

積分: 21665

2024年龍年勳章


18#
發表於 20-7-6 18:55 |只看該作者
好似黑店小朋友住都唔放心啦


公爵府

積分: 26722


19#
發表於 20-7-6 18:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Shellyxlk 於 20-7-6 20:17 編輯

快搵個另外一個寄宿家庭,加拿大唔提供暖氣係犯法,請問邊個城市?重要住車房?有冇窗口?好入風,又陰又凍,亦都唔好將電器電壓轉好容易火燭,而且女仔住下層車房俾人break in都冇人知


珍珠宮

積分: 38387


20#
發表於 20-7-6 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

快換host family,好凍㗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo