婦女醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1259


1#
發表於 04-7-28 21:39 |只看該作者

有左BB千其唔好食木瓜啊!

有冇人聽過呀?我個医生(仲係婦產科西医)話雖然冇医学數據,但係非洲一D地方,木瓜係用黎落仔架!你地有冇聽過?


子爵府

積分: 12727


2#
發表於 04-7-28 23:05 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

冇聽過,I like eating 木瓜 very much and ate a lot when having baby.My doctor just said 唔好食 banana.
我個寶貝仔係屎撈B


大宅

積分: 4450


3#
發表於 04-7-28 23:11 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

唔係掛~~我現在有左成四個月,一星期起碼食四次木瓜啵~不過就聽人講木瓜涼,如果係寒底的孕婦就唔好食咁多。
其次也相倣, 就是要愛人如己。 馬太22:39如果人人都愛人如己, 包括不同階級、不同國籍, 不同理念的人,事事為人設想, 咁尼個世界會唔會少左好多不必要既紛爭, 甚至戰爭呢...


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


4#
發表於 04-7-29 00:31 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

點解香蕉唔食得.木瓜又可以食呢?你個醫生有冇解釋?

應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 04-7-29 02:09 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

我諗應該個個體質唔同,我有bb時4-5個月到,差唔多日日食一個大木瓜,而家阿仔都歲幾la.


大宅

積分: 2745


6#
發表於 04-7-29 12:15 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

我聽過有婦科西醫見議孕婦不要吃木瓜, 因為會令子宮收縮.


別墅

積分: 609


7#
發表於 04-7-29 12:55 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

不過我bb初頭三個大食親蕉都暈我奶奶話香蕉涼食大蕉就可以,但因便秘e家我成4 1/2月食蕉本瓜都冇事!


子爵府

積分: 10862


8#
發表於 04-7-29 13:00 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!


前幾期"ARENTS"雜誌講過木瓜有墮胎素成份.


禁止訪問

積分: 2277


9#
發表於 04-7-29 13:00 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1368

好媽媽勳章


10#
發表於 04-7-30 18:34 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

我個醫生都有講話唔好食木瓜和苦瓜!但無講點解!


別墅

積分: 823


11#
發表於 04-8-2 18:53 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

醫生話食木瓜容易出血d,
孕婦最好唔好食la..


男爵府

積分: 9365


12#
發表於 04-8-2 19:31 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!


AsherMon

我想問您睇那個醫生?


別墅

積分: 894


13#
發表於 04-8-2 20:41 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

咁危險架....
咁食煮過,煲湯的木瓜又得唔得呀?
我仲諗住可以谷奶........
AsherMon 寫道:
有冇人聽過呀?我個医生(仲係婦產科西医)話雖然冇医学數據,但係非洲一D地方,木瓜係用黎落仔架!你地有冇聽過?
:party: :-D


禁止發言

積分: 3135


14#
發表於 04-8-8 18:46 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14454


15#
發表於 04-8-8 19:45 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

係呀∼會子宮收縮!
不過就泥生就食得wor~


洋房

積分: 230


16#
發表於 04-8-10 15:23 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

我一星期食2個,完全無事bor.
我個b仲過晒預產期都未捨得出黎,要入院催生.


複式洋房

積分: 220


17#
發表於 04-8-14 01:42 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

既然甘,免得過都唔食羅!
I Love AH :-D :-D


侯爵府

積分: 24711


18#
發表於 04-8-23 09:09 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

係咪東英大廈的 Dr. Nancy Fok Lai Ling? 我懷孕初期曾經眕過佢, 都係叫唔好食木瓜, 苦瓜, 和太涼的東西


複式洋房

積分: 277


19#
發表於 04-8-24 16:22 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

我懷孕都有食開木、西瓜,BB一直好順利到足月才出生。


禁止訪問

積分: 4155


20#
發表於 04-8-24 16:38 |只看該作者

Re: 有左BB千其唔好食木瓜啊!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo