自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51302

2023年兔年勳章


1#
發表於 20-7-19 10:58 |只看該作者
正常都唔會再去幫襯,但嗰間係凍肉店(價錢質素可接受),如去另一間則比較遠。
平時幫襯開有成年啦,店有幾個職員,大部份態度無問題,啱啱卻遇到一個態度差嘅八婆店員!
買咗凍肉,八婆講幾多錢後立即伸手向我取錢,無將凍肉放膠袋比我,ok,我比錢先你之後入膠袋都唔係問題,但佢入完膠袋後係好快而用力劈過嚟我度!
我都忍,當佢無心!!!
點知死八婆找錢比我(係散銀)又係好大力咁放喺我手度(唔知咁講,你哋明唔明情況?)
我忍唔出聲(但我心中千萬個粗口鬧佢)
本身我唔想下次去,無奈我家人喜歡食嗰間店嘅嘢!!!
真係唔想再去受條臭八婆氣!
呻完。


水晶宮

積分: 57600


2#
發表於 20-7-19 11:03 |只看該作者

回覆樓主:

係咪梁x記


水晶宮

積分: 51302

2023年兔年勳章


3#
發表於 20-7-19 11:15 |只看該作者
Fion710 發表於 20-7-19 11:03
係咪梁x記

本帖最後由 日月水火 於 20-7-19 11:17 編輯

我無抬頭睇店名,(雖然幫襯成年),嗰間店無門口無牆㗎,領展街市室內開放式果類啦。
下次(幾日後,我幾日先出街買餸)我睇到再答你。


子爵府

積分: 13999


4#
發表於 20-7-19 11:15 |只看該作者

回覆樓主:

只收cash?


珍珠宮

積分: 35304


5#
發表於 20-7-19 11:16 |只看該作者

回覆樓主:

有時去街市買嘢都係劈出嚟, 因為大家距離比較遠 我又覺得冇嘢喎。 當然睇埋佢當時嘅語氣環境


水晶宮

積分: 51302

2023年兔年勳章


6#
發表於 20-7-19 11:18 |只看該作者
mmya 發表於 20-7-19 11:16
有時去街市買嘢都係劈出嚟, 因為大家距離比較遠 我又覺得冇嘢喎。 當然睇埋佢當時嘅語氣環境
...

大家距離近㗎。
之前其他職員唔會咁大力劈過嚟。


水晶宮

積分: 51302

2023年兔年勳章


7#
發表於 20-7-19 11:21 |只看該作者
bobo88hk 發表於 20-7-19 11:15
只收cash?

我一向習慣比cash.(嗰間無收銀機,至於有無八達通機比就唔知)



伯爵府

積分: 18887


8#
發表於 20-7-19 11:31 |只看該作者

回覆樓主:

似梁X記有個收銀亞姐黑口黑面

點評

wcpcelia    發表於 20-7-19 18:37


水晶宮

積分: 57600


9#
發表於 20-7-19 12:09 |只看該作者
日月水火 發表於 20-7-19 11:15
本帖最後由 日月水火 於 20-7-19 11:17 編輯

我無抬頭睇店名,(雖然幫襯成年),嗰間店無門口無 ...

梁x記係大埔出名臭串

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo