自由講場

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   36


珍珠宮

積分: 32931


1#
發表於 20-8-13 15:13 |只看該作者
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。



有人明白嗎?

點評

螢石子    發表於 20-8-15 17:12


禁止訪問

積分: 93097


2#
發表於 20-8-13 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


3#
發表於 20-8-13 15:17 |只看該作者

回覆樓主:

咁貴 標靶藥 ?


珍珠宮

積分: 32931


4#
發表於 20-8-13 15:22 |只看該作者
awah112 發表於 20-8-13 15:15
咩藥咁貴?

本帖最後由 貓頭雀 於 20-8-16 10:45 編輯

唉。我要啲時間消化下。


珍珠宮

積分: 32931


5#
發表於 20-8-13 15:23 |只看該作者
靚豬豬 發表於 20-8-13 15:17
咁貴 標靶藥 ?

不,標靶都不及佢貴。
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32175

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 20-8-13 15:23 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。
明~我身邊有老友記, 肺癌3期, 耗盡積蓄買標靶藥, 幸運地康復中~


公爵府

積分: 26389


7#
發表於 20-8-13 15:24 |只看該作者
回覆 貓頭雀 的帖子

自少都有錢,俾我跟本俾唔到就,


大宅

積分: 4776


8#
發表於 20-8-13 15:25 |只看該作者
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到......


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 20-8-13 15:26 |只看該作者
要用葯幾耐?

一般人家,未必有錢比


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 20-8-13 15:26 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 07:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

好似有d 基金可以申請,但都要自費最少一個月先。


珍珠宮

積分: 32931


11#
發表於 20-8-13 15:30 |只看該作者
我愛Corina 發表於 20-8-13 15:26
要用葯幾耐?

一般人家,未必有錢比

倘有效果, 一直要用藥。
倘若幸運地全身無晒癌細胞,都要繼續用藥2年,就可停止了。

唉,不少病友用此藥係有效的.... 但屋企可支持幾耐... 我唔知點算。

其實,根本擔不起(擔到半年一年,不算擔得起),是否要等死?
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


翡翠宮

積分: 93641


12#
發表於 20-8-13 15:30 |只看該作者
eeaa 發表於 20-8-13 15:24
回覆 貓頭雀 的帖子

自少都有錢,俾我跟本俾唔到就,

X2


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


13#
發表於 20-8-13 15:30 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

我買咗特選危疾醫療,包標靶藥,唔包一般入院治療。
未經許可,請勿轉載


珊瑚宮

積分: 107220


14#
發表於 20-8-13 15:31 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 20-8-13 15:31 編輯

莫講話30萬

三萬都比吾起

仲要如有效要比足2年

2年後再計過
玩具萬歲!


侯爵府

積分: 22170


15#
發表於 20-8-13 15:31 |只看該作者
一定要睇清楚條文,尤其要留要金額可能無上限,但保障範圍可以有好多限制 ........

難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保


珍珠宮

積分: 32931


16#
發表於 20-8-13 15:31 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

我家人出事後,最後悔係無買保險。

唉。 但醫癌係咁貴,天價呀! 無錢係咪只能等死?
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


大宅

積分: 4493


17#
發表於 20-8-13 15:32 |只看該作者
難相處 發表於 20-8-13 15:25
其實如果真係無錢食標靶藥會點?
近排諗買醫保,經紀強烈推薦我買無上限醫療保,價錢差1.5倍,決定唔到.... ...

請問價錢分別係幾多?我都諗過想買,但怕好多細節有些賠償不足


珊瑚宮

積分: 107220


18#
發表於 20-8-13 15:34 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:22
癌。政府無。
雙免疫,三星期一針。
未計標靶。
如政府肯咁樣醫
平私家起碼一半以上
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


19#
發表於 20-8-13 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

能夠想像那種掙扎,雖只能隔著空氣同你講句……加油,真心的


男爵府

積分: 8003


20#
發表於 20-8-13 15:35 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:30
倘有效果, 一直要用藥。
倘若幸運地全身無晒癌細胞,都要繼續用藥2年,就可停止了。

用藥2年?咁預算用幾多錢?一股家庭怎可能負擔到?可以申請資助嗎?

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo