自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 25005


1#
發表於 20-8-24 14:17 |只看該作者
咁學生就唔使復課無期啦!
大家覺得行得通嗎?
如果學生檢測結果陰性,咁佢家人應該都唔係帶菌者,大家比仔女返學都安心d啦!


大宅

積分: 1832


2#
發表於 20-8-24 14:19 |只看該作者
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?


伯爵府

積分: 18149


3#
發表於 20-8-24 14:20 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?
7日驗一次

點評

洋蔥頭媽咪    發表於 20-8-24 14:23


侯爵府

積分: 21806


4#
發表於 20-8-24 14:21 |只看該作者
sorry 在香港睇唔到'硬性'的可能性


侯爵府

積分: 22519


5#
發表於 20-8-24 14:22 |只看該作者
最安全係全港同一時間,必須檢測。
一日未有報告,一日都唔可以出街。

咁大家就安心!


男爵府

積分: 6168


6#
發表於 20-8-24 14:22 |只看該作者
唔可行,同班裡面仲有人暑假返咗大陸未落嚟,唔係雙飛佢地係等唔需要隔離14日先返香港,即係一返嚟就返學


男爵府

積分: 9648


7#
發表於 20-8-24 14:23 |只看該作者

回覆樓主:

7日或14日驗一次,如果咁樣換黎可以復課,我願意


公爵府

積分: 25005


8#
發表於 20-8-24 14:23 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?

雖然做唔到100%安全,但已經大大提升到安全性,香港人始終要返工返學,不能長期依靠zoom上堂


伯爵府

積分: 18149


9#
發表於 20-8-24 14:24 |只看該作者
咁係唔係會取消免檢疫?


伯爵府

積分: 18051

2018復活節勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 20-8-24 14:25 |只看該作者
咁師生嘅家人呢?


公爵府

積分: 25005


11#
發表於 20-8-24 14:25 |只看該作者
Stella.b 發表於 20-8-24 14:22
唔可行,同班裡面仲有人暑假返咗大陸未落嚟,唔係雙飛佢地係等唔需要隔離14日先返香港,即係一返 ...

驚人地傳染你或者人地都驚你傳染人,所有問題都係雙向,如果真係太擔心,亦可以自行決定幫仔女停課!


公爵府

積分: 25005


12#
發表於 20-8-24 14:28 |只看該作者
lakgarden 發表於 20-8-24 14:21
sorry 在香港睇唔到'硬性'的可能性

所以既然政府每次聽袁何2位痴人說既夢話都比人插,倒不如硬起來用措施去防疫,學生總不能一世在家上堂的!

點評

lakgarden    發表於 20-8-24 15:33


水晶宮

積分: 50648

2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 20-8-24 14:29 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 21-12-31 01:41 編輯

.


伯爵府

積分: 18149


14#
發表於 20-8-24 14:36 |只看該作者
ernbe 發表於 20-8-24 14:29
每7日驗100萬學生一次,做唔做到呢?
我個人來說, 當然係無可能,
但係緊有D人覺得做得到


公爵府

積分: 25005


15#
發表於 20-8-24 14:37 |只看該作者
ernbe 發表於 20-8-24 14:29
每7日驗100萬學生一次,做唔做到呢?

如果開學前驗了,結果陰性可以返學,2-3星期後應該可以每班random 抽學生&老師做檢測,無須要全校師生再做,其實已經好安全,我睇唔到永久停課對學生既好處!


大宅

積分: 3395


16#
發表於 20-8-24 14:40 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?

同意


伯爵府

積分: 18149


17#
發表於 20-8-24 14:41 |只看該作者
照咁推展落去, 學生, 家長, 在學校工作的人, 有緊密接觸的人.....等, 即係要全民強制檢測後, 學生才可以返學


公爵府

積分: 25005


18#
發表於 20-8-24 14:45 |只看該作者
dpang 發表於 20-8-24 14:40
同意

人生根本就無100%保証,呼吸都有可能中招,亦可能被家人傳染,唔通全人类在家工作or不工作不買餸,老實講叫外賣都有中招可能!咁係咪可以唔食呢?


水晶宮

積分: 61008


19#
發表於 20-8-24 14:51 |只看該作者
Stella.b 發表於 20-8-24 14:22
唔可行,同班裡面仲有人暑假返咗大陸未落嚟,唔係雙飛佢地係等唔需要隔離14日先返香港,即係一返 ...

大陸要求開學前14日必需在原地.
有健康碼


水晶宮

積分: 61008


20#
發表於 20-8-24 14:53 |只看該作者
如果做檢測,要每7日做一次.
但其實小朋友係學校染機會低,
主要小朋友既屋K人,
小朋友都係屋K 人傳染.

但屋K人個個都番工, 咁只染小朋友,
唔染大人又唔得.



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo