自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 10396


1#
發表於 20-8-21 22:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 20-8-21 22:01 |只看該作者
5歲就要補全科?


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3#
發表於 20-8-21 22:04 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 22:00
小朋友5歲,搵到間教育中心補全科(其實咩都教下,中英數/對話/講故事。。)但中心已經講明佢地頗嚴格,唔 ...

小朋友唔算好抗拒嘅會試吓,睇吓係咪改善到(你所講嘅問題)


男爵府

積分: 9234


4#
發表於 20-8-21 22:09 |只看該作者
而家因為疫情,小朋友都未可以親身上堂。咁快就一對一補習,真係唔怕中招

其實你都話囝囝唔開心,咁只係要衡量小朋友開心重要定學術重要。坦白講,5歲好細咋,人生路好長,我覺得快樂童年比學術重要。


水晶宮

積分: 74808


5#
發表於 20-8-21 22:14 |只看該作者

回覆樓主:

係咪聖3嗰d? 我b ok覺得有 挑戰感,好玩

但真係好因人而異,有d人覺得學術性係興趣,畫畫跳舞就係悶但呢類人比較少


水晶宮

積分: 60641


6#
發表於 20-8-21 22:17 |只看該作者
你要佢補全科的目的?

但如果你目標係考直資,講嘢講完整句子,要望人講野,雙手接野係必須學的


珍珠宮

積分: 48828


7#
發表於 20-8-21 22:18 |只看該作者
你仔女性格係點?
如果係舖路考小學
我會忍痛堅持
之後先鬆返
到時候揀間愛心補習社
仔女冇咁易反彈、扭計

呢招對我囝勁work
我都係報一間嚴既補習社
屋企補習老師揀有愛心既
一啖砂糖一啖c


禁止訪問

積分: 10396


8#
發表於 20-8-21 22:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1239


9#
發表於 20-8-21 22:44 |只看該作者
過來人,我唔會幫我女揀尼類補習社,一來專科專補成效真係好好多,教材、師資都唔同,如果補全科,我有時間自己買幾本補充自己教好了。

二來,點解要咁嚴?如果小朋友平時無乜紀律問題,咁細個無必要咁「軍訓」搞到大個怕咗老師,太過「乖」反而不利直私面試。


禁止訪問

積分: 10396


10#
發表於 20-8-21 22:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10396


11#
發表於 20-8-21 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 915


12#
發表於 20-8-21 22:56 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 22:51
其實個課程叫全科補習班(又叫扣門班)但我補又唔係因為補學術先搵佢,主要佢會教埋類似對答個d
我仔讀劵幼 ...
怕羞更加唔可以用軍訓式,會令佢更內向,更無自信,面試唔出聲,識幾多野都無用。


珍珠宮

積分: 48828


13#
發表於 20-8-21 23:00 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 22:41
介唔介意透露下係點嚴法?開頭係點適應?
謝謝

嚴師style
老師作風幾嚴厲下
如果個學生未做好堂課,會鬧
(我仔話冇人身攻擊)
我仔一開始唔太想
可能驚自己都會被老師責罵
後來驚驚下老師,係屋企都自動自覺預習
驚補習老師抽問課文
我覺得真係有成效
不過講到底我仔係啲古惑型
嚴師style果啲權威型老師先治到
Btw請勿pm問邊間補習社,不介紹
唔想被誤會係打手


水晶宮

積分: 60641


14#
發表於 20-8-21 23:04 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 22:51
其實個課程叫全科補習班(又叫扣門班)但我補又唔係因為補學術先搵佢,主要佢會教埋類似對答個d
我仔讀劵幼 ...

如果預扣門,這些訓練都算必須。因為好多時除了知識,小朋友比佢形象都重要。



禁止訪問

積分: 10396


15#
發表於 20-8-21 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1239


16#
發表於 20-8-21 23:14 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 22:51
其實個課程叫全科補習班(又叫扣門班)但我補又唔係因為補學術先搵佢,主要佢會教埋類似對答個d
我仔讀劵幼 ...

咁你唔報面試班?有直私揸手去扣門唔係仲好咩?細路仔答問題過短,你喺日常生活同佢練習咪得囉,扣門最緊要學術好,哩啲扣門班係綽頭多啲


禁止訪問

積分: 30876


17#
發表於 20-8-21 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22083


18#
發表於 20-8-21 23:20 |只看該作者

回覆樓主:

5歲補習


侯爵府

積分: 22083


19#
發表於 20-8-21 23:20 |只看該作者
pillarfung 發表於 20-8-21 23:17
做你個仔真係陰公。

五歲已經要補全科,仲要明知唔開心都仲要逼佢上,小心之後得不償失。



男爵府

積分: 9546


20#
發表於 20-8-21 23:22 |只看該作者

回覆樓主:

五歲真係冇必要補全科。
其實幼稚園教嘅野再加自己補底都夠。
官津叩門考卷多,自己同佢操卷好過。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo