懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 547


1#
發表於 20-8-24 15:02 |只看該作者
瑪麗每4星期檢查聽bb心跳
其實...都幾hea

係未應該要再私家每4星期b超一次?

謝謝


伯爵府

積分: 17773


2#
發表於 20-8-24 16:03 |只看該作者
公立醫院,正常情況下,
未必每個月都有一次b超。
整個孕期,可能就3,4次而巳
如果你擔心或掛住一bb,
所以你可以自費去私家做。


大宅

積分: 1568

減齡達人勳章


3#
發表於 20-8-24 16:57 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-24 16:03
公立醫院,正常情況下,
未必每個月都有一次b超。
整個孕期,可能就3,4次而巳

本帖最後由 JacChong 於 20-8-24 17:28 編輯

如果無特別原因,政府在全個孕期只會照2次,一次唐氏,一次結構,無啦


珍珠宮

積分: 34160


4#
發表於 20-8-24 17:30 |只看該作者
一向都知,所以其實私家產檢都要做,私家做開心好多,私家又有相睇勁開心!


大宅

積分: 1685


5#
發表於 20-8-24 17:49 |只看該作者
公家產檢,我覺得令人唔放心,因為唔知bb增長係點,我剛去公家,醫生照bb位置,都唔願意花多一兩分鐘幫我照埋size 只係話如果我出去照到有問題,叫私家寫信黎


伯爵府

積分: 17773


6#
發表於 20-8-24 18:41 |只看該作者
回覆 JacChong 的帖子

原來全個孕期3,4次都計多左。真係要留錢自己額外做私家產檢。


男爵府

積分: 7051


7#
發表於 20-8-24 19:27 |只看該作者
JacChong 發表於 20-8-24 16:57
本帖最後由 JacChong 於 20-8-24 17:28 編輯

如果無特別原因,政府在全個孕期只會照2次,一次唐氏,一 ...

我只照了一次(Oscar),冇比結構我。都要感恩既,因為so far so good


別墅

積分: 547


8#
發表於 20-8-24 20:33 |只看該作者
OIC,會約私家b超
但都唔明去瑪麗黎做乜聽下有心跳就走得


大宅

積分: 1400


9#
發表於 20-8-24 21:32 |只看該作者
瑪麗咁密?去健康院6星期先去一次


大宅

積分: 2799


10#
發表於 20-8-24 22:21 |只看該作者

回覆樓主:

政府醫院產檢係咁架,所以一定會叫你私家都做產檢,係後期先會覆緊d.


別墅

積分: 986


11#
發表於 20-8-25 00:42 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-24 18:41
回覆 JacChong 的帖子

原來全個孕期3,4次都計多左。真係要留錢自己額外做私家產檢。

如果唔係高齡嘅話得一次
我上星期去政府產檢
見姑娘,佢第一句就同我講:你知嫁啦,唔係高齡結構要岀去book,你book左未?
好彩我book左,如果唔係又比姑娘話


別墅

積分: 986


12#
發表於 20-8-25 00:43 |只看該作者
cattwoma 發表於 20-8-24 20:33
OIC,會約私家b超
但都唔明去瑪麗黎做乜聽下有心跳就走得

本帖最後由 Itshk1 於 20-8-25 00:44 編輯

應該係驗尿個part 叫重要啲


男爵府

積分: 5453


13#
發表於 20-8-25 00:45 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-25 00:42
如果唔係高齡嘅話得一次
我上星期去政府產檢
見姑娘,佢第一句就同我講:你知嫁啦,唔係高齡結構要岀去boo ...

邊間醫院咁講?
我又見人講 高齡都冇結構


別墅

積分: 986


14#
發表於 20-8-25 00:46 |只看該作者
sostepa 發表於 20-8-25 00:45
邊間醫院咁講?
我又見人講 高齡都冇結構

屯門
我朋友都唔係高齡,都係要自費私家做結構


男爵府

積分: 5453


15#
發表於 20-8-25 00:49 |只看該作者
Itshk1 發表於 20-8-25 00:43
本帖最後由 Itshk1 於 20-8-25 00:44 編輯

應該係驗尿個part 叫重要啲

係啦 除非私家睇好密
到廿周左右
見之前兩胎都有d媽媽 驗尿/血壓被捉入院
有d仲要即刻生架....
孕期變化大 係好無聊 但我兩胎都去足


伯爵府

積分: 17773


16#
發表於 20-8-25 10:38 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?
唔怪得今時今日,仲咁多問題兒童。


伯爵府

積分: 17773


17#
發表於 20-8-25 10:38 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?
唔怪得今時今日,仲咁多問題兒童。


別墅

積分: 986


18#
發表於 20-8-25 14:57 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-25 10:38
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?

係吖,我直情係0
我自己做左T21
無做到Oscar 所以so far 無係政府到照過
姑娘都係expect 我岀去自己照


別墅

積分: 986


19#
發表於 20-8-25 14:59 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-25 10:38
回覆 Itshk1 的帖子

即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?

係政府到驗尿抽血聽心跳都用左兩個半鐘


伯爵府

積分: 17773


20#
發表於 20-8-25 17:41 |只看該作者
回覆 Itshk1 的帖子

政府福利咁差,怪不得咁多私家婦產科

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo