立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 547
伯爵府
積分: 17773
大宅
積分: 1568
M.A.C 發表於 20-8-24 16:03 公立醫院,正常情況下, 未必每個月都有一次b超。 整個孕期,可能就3,4次而巳
珍珠宮
積分: 34160
積分: 1685
男爵府
積分: 7051
JacChong 發表於 20-8-24 16:57 本帖最後由 JacChong 於 20-8-24 17:28 編輯 如果無特別原因,政府在全個孕期只會照2次,一次唐氏,一 ...
積分: 1400
積分: 2799
積分: 986
M.A.C 發表於 20-8-24 18:41 回覆 JacChong 的帖子 原來全個孕期3,4次都計多左。真係要留錢自己額外做私家產檢。
cattwoma 發表於 20-8-24 20:33 OIC,會約私家b超 但都唔明去瑪麗黎做乜聽下有心跳就走得
積分: 5453
Itshk1 發表於 20-8-25 00:42 如果唔係高齡嘅話得一次 我上星期去政府產檢 見姑娘,佢第一句就同我講:你知嫁啦,唔係高齡結構要岀去boo ...
sostepa 發表於 20-8-25 00:45 邊間醫院咁講? 我又見人講 高齡都冇結構
Itshk1 發表於 20-8-25 00:43 本帖最後由 Itshk1 於 20-8-25 00:44 編輯 應該係驗尿個part 叫重要啲
M.A.C 發表於 20-8-25 10:38 回覆 Itshk1 的帖子 即係高危族群,多胞胎會密少少外其他孕婦都係得一次b超咁多?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy