懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 572


1#
發表於 20-8-25 11:13 |只看該作者
我想問低血壓食唔食得低劑量阿士匹靈?曾經小x過一次,唔想再黎多次


大宅

積分: 3606


2#
發表於 20-8-25 14:26 |只看該作者
cat3yan 發表於 20-8-25 11:13
我想問低血壓食唔食得低劑量阿士匹靈?曾經小x過一次,唔想再黎多次
...

aspirin唔好亂食
如果唔係有某d毛病, 其實食aspirin唔代表預防流產
做左檢查, 搵出問題先

(我有凝血問題, 懷孕前後的確食緊aspirin)


大宅

積分: 3606


3#
發表於 20-8-25 14:27 |只看該作者
cat3yan 發表於 20-8-25 11:13
我想問低血壓食唔食得低劑量阿士匹靈?曾經小x過一次,唔想再黎多次
...

不過回應返你問題

低血壓食aspirin無問題
我未食aspirin前血壓已經好低, 上壓8x, 下壓4x
食左唔覺得有咩分別, 亦唔覺得有咩唔舒服


禁止訪問

積分: 64


4#
發表於 20-8-26 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6849


5#
發表於 20-8-26 14:51 |只看該作者
直接問醫生啦


複式洋房

積分: 127


6#
發表於 20-8-26 16:44 |只看該作者
首先藥唔可以亂食. 這是我太太的分享...
首先, 你之前如果係公立醫院, 先去攞翻成份報告, 要影印就得, 唔使醫生寫.
之後帶比資深o既醫生睇, 佢裡面會有寫之前胎兒o既化驗報告, 什麼時間入院, 心跳多少, 從而推論當時有什麼可能性.

例如, week8帶左份報告比醫生, 醫生睇完我地o既case係寫胎盤有瘀血,再研究當時的各種可能性, 醫生咪開小小Aspirin(阿士匹靈), 每日食少少, 希望立即薄血防止有血瘀, 然後再開安胎藥...(注意, 你無醫生檢查, 千萬不要亂咁薄血), 同時醫生幫我地大包圍咁種菌, 連飲糖水驗血都做埋(要預左接近成萬蚊), 兩星期後終於找到有什麼菌, first trimester先食一次class A safety o既antibiotics先, ... 現在剛吃完, ...感覺好左好多, .... 到4week後, 將會再種菌, 希望無曬菌啦, 如果仍然有, 就踏入2nd trimester就用一隻class B safety 的antibiotics, 會有效好多...到時希望可以完全殺曬d 菌... anyway, 在此祝大家都好運...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo