烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1913


1#
發表於 09-6-4 14:48 |只看該作者
召藥師 ~想問下點解我整唔到d餅底實既 ???
我已經加左溶牛油溝埋d餅碎...再雪2個小時...
食時d餅都係碎既 ????
可唔可以話我知點做 ???


伯爵府

積分: 16041


2#
發表於 09-6-4 17:54 |只看該作者
請問你是否指做芝士餅底嗰d呀?
用麥x他餅+牛油溶液溝的比例是幾多?
我都試過整,書教100g餅碎+50g牛油,都係散.後來試用60g牛油就ok. 你可以參考試試.

原帖由 mmmng 於 4-6-2009 14:48 發表
召藥師 ~想問下點解我整唔到d餅底實既 ???
我已經加左溶牛油溝埋d餅碎...再雪2個小時...
食時d餅都係碎既 ????
可唔可以話我知點做 ???


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 09-6-4 18:30 |只看該作者
要多d牛油同壓實d先得,唔夠牛油唔夠硬(所以好高脂肪)。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 1913


4#
發表於 09-6-5 09:31 |只看該作者
唔該晒呀召藥師 & 靚媽咪
hehe...因為我真係落左20-30g左右咋.....下次再試


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo