婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16188


1#
發表於 20-11-18 23:00 |只看該作者
16/11去做胸部超聲波.今早收到電話.話照到有一點.要見醫生同要抽針.通常係咩原因?現在50age未做過胸部檢查.
28/10做夾胸.16/11做胸部超聲波.今早收電話.


水晶宮

積分: 65587


2#
發表於 20-11-18 23:18 |只看該作者

回覆樓主:

照到有可疑咪要抽針囉
抽D 組織先可以喺顯微鏡下睇到細胞有冇問題

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo