想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 71


1#
發表於 21-3-25 21:47 |只看該作者
你地見吾見到有第二條好淡既線?
定係我眼花?
我16號排卵的.我會吾會太快驗
myimage.jpg


大宅

積分: 1856


2#
發表於 21-3-25 22:12 |只看該作者
samll 發表於 21-3-25 21:47
你地見吾見到有第二條好淡既線?
定係我眼花?
我16號排卵的.我會吾會太快驗

見到有控


洋房

積分: 71


3#
發表於 21-3-25 22:15 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-3-25 22:12
見到有控

係吾係應該會中?


洋房

積分: 71


4#
發表於 21-3-25 22:15 |只看該作者
Nganbobo 發表於 21-3-25 22:12
見到有控

係吾係應該會中?


別墅

積分: 909


5#
發表於 21-3-25 22:18 |只看該作者
太快驗啦~過多幾日應該會清楚d

祝成功~好孕


洋房

積分: 71


6#
發表於 21-3-25 22:18 |只看該作者
paperyuen 發表於 21-3-25 22:18
太快驗啦~過多幾日應該會清楚d

祝成功~好孕

好.可能我太心急


大宅

積分: 1856


7#
發表於 21-3-26 08:38 |只看該作者
samll 發表於 21-3-25 22:18
好.可能我太心急

每日加深就有機


男爵府

積分: 6783

認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 21-3-26 09:27 |只看該作者
過幾日再驗,有加深就中了
祝好孕


伯爵府

積分: 16221


9#
發表於 21-3-26 09:48 |只看該作者

回覆樓主:

我都係16號 冇希望
16167233393171750441016166356449.jpg
為了二小豬三小豬做了全職奴婢;好彩大豬生生性性^^


洋房

積分: 71


10#
發表於 21-3-26 11:03 |只看該作者
S!U彤 發表於 21-3-26 09:27
過幾日再驗,有加深就中了
祝好孕

今日手痕.又走左去驗.兩枝同一時間驗.好似仲深左小小前兩日
myimage.jpg


洋房

積分: 71


11#
發表於 21-3-26 11:07 |只看該作者
珠豬媽 發表於 21-3-26 09:48
我都係16號 冇希望

加油(emoji)(emoji)一日未黎m仲有機會


男爵府

積分: 6171


12#
發表於 21-3-26 11:10 |只看該作者
samll 發表於 21-3-26 11:03
今日手痕.又走左去驗.兩枝同一時間驗.好似仲深左小小前兩日

好似水印


洋房

積分: 71


13#
發表於 21-3-26 11:21 |只看該作者
bsg 發表於 21-3-26 11:10
好似水印

係吾係應該有機會?


男爵府

積分: 6783

認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 21-3-26 13:19 |只看該作者
samll 發表於 21-3-26 11:03
今日手痕.又走左去驗.兩枝同一時間驗.好似仲深左小小前兩日

Congrats (emoji)(emoji)(emoji)深色左bingo


複式洋房

積分: 220


15#
發表於 21-3-26 14:28 |只看該作者

回覆樓主:

我都係16號, 屋企得排卵試紙。 係咪有機會?
16167401224327122731486969433851.jpg


子爵府

積分: 12987


16#
發表於 21-3-26 15:15 |只看該作者
hkcatcat1031 發表於 21-3-26 14:28
我都係16號, 屋企得排卵試紙。 係咪有機會?

呢個時候排卵紙check唔到,起碼要過多幾日如果排卵紙係粗深色先有機會係bingo,總之用綠d會準確d


子爵府

積分: 12987


17#
發表於 21-3-26 15:15 |只看該作者
samll 發表於 21-3-26 11:03
今日手痕.又走左去驗.兩枝同一時間驗.好似仲深左小小前兩日

見到綠d有控,祝加深

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo