想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


洋房

積分: 70


1#
發表於 20-8-24 17:28 |只看該作者
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕


男爵府

積分: 6849


2#
發表於 20-8-26 10:53 |只看該作者
3cm 好細咋喎


伯爵府

積分: 17773


3#
發表於 20-8-26 14:20 |只看該作者
係會有少影響,但主要睇肌瘤大小和位置。生肌瘤和高齢無關係。廿幾歲都會生肌瘤架。
我朋友有幾粒但手術切除後,好快懷孕生子,
我本身有一粒(本身唔知,懷孕照b超才知),但我都可以自然懷孕。


洋房

積分: 70


4#
發表於 20-8-26 21:20 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-26 14:20
係會有少影響,但主要睇肌瘤大小和位置。生肌瘤和高齢無關係。廿幾歲都會生肌瘤架。
我朋友有幾粒但手術切 ...

醫生都話我可以再試自然懷孕,但如果唔得,又想做ivf,就要切左佢先


伯爵府

積分: 17773


5#
發表於 20-8-26 22:51 |只看該作者
回覆 qutiewawa 的帖子

如果不是高0,又無家族病,又無自身長期病,梗係夫妻努力試自然懷孕10個月啦~
你的子宮肌瘤得1粒又唔大,其實唔大問題
你不如和老公食下維他命,做下帶氧出汗運動
計下排卵期多多開工,(´ε` )♡


別墅

積分: 612


6#
發表於 20-8-27 11:16 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

祝你好孕


禁止訪問

積分: 686


7#
發表於 20-8-27 14:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 70


8#
發表於 20-8-28 21:57 |只看該作者
M.A.C 發表於 20-8-26 22:51
回覆 qutiewawa 的帖子

如果不是高0,又無家族病,又無自身長期病,梗係夫妻努力試自然懷孕10個月啦~

我有食維他命,老公就食蠔素,check左精都ok,反而我只照度5粒卵,比正常少,原本不多運動,現在為了有b,要努力做下運動,原來要有b,真的不易呢


洋房

積分: 70


9#
發表於 20-8-28 22:03 |只看該作者
marysiuwai 發表於 20-8-27 14:46
要做子宮鏡先知道啊如果係肌肉層既唔會影響

我應該係喺黏膜,所以對著床有影響


伯爵府

積分: 17773


10#
發表於 20-8-29 11:50 |只看該作者
本帖最後由 M.A.C 於 20-8-29 11:51 編輯

回覆 qutiewawa 的帖子

係啦,夫妻多點帶氧運動曬太陽有益。驗身都算ok,按住健康計劃進行,實可以自然成功懷孕。。不過計日子努力行房也是必須的。
祝成功。

ps.如有宗教信仰,也可以祈求一下


男爵府

積分: 6049


11#
發表於 20-8-29 14:42 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

我做ivf 嘅,開針前照到宮頂有粒肌瘤
宮腔內都有粒

醫生話宮腔嗰粒要割咗先可以放胎,宮頂嗰粒就唔洗理

最後我做宮腔鏡割咗宮腔嗰粒,宮頂無理到,而家生咗B喇


洋房

積分: 70


12#
發表於 20-8-29 15:14 |只看該作者
super_cat 發表於 20-8-29 14:42
我做ivf 嘅,開針前照到宮頂有粒肌瘤
宮腔內都有粒

我個粒仁安醫生話要割,refer左我睇另外一個醫生,9月再睇,其實依個月試緊可唔可以自然懷孕,上個月就化學左


洋房

積分: 95


13#
發表於 21-1-9 09:58 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

我的情況同你一樣,也是高0,醫生話3cm 算細,未去到一定要切。也未可以確定會否影響IUI or IVF著床。
我剛剛12月做左IUI,表面數據ok, 不過前幾日check 失敗了(emoji)


大宅

積分: 2243


14#
發表於 21-1-9 23:28 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

我都喺子宮頂,醫生話唔影響懷孕。


大宅

積分: 3578


15#
發表於 21-1-10 00:59 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

我諗應該睇幾大粒。我6年前check 2cm. 最近同醫生講,佢話唔影響懷孕。最近bingo 左。我有朋友都有子宮肌瘤,都一樣生左個bb. 最緊要都係懷孕前去醫生到問下,睇下佢地點講。


大宅

積分: 1242


16#
發表於 21-1-10 02:06 |只看該作者
回覆 qutiewawa 的帖子

我情況同你一樣,打算先試一兩月,之後可能考慮人工


複式洋房

積分: 273


17#
發表於 21-1-10 14:44 |只看該作者
qutiewawa 發表於 20-8-24 17:28
發現有子宮肌瘤3cm在子宮頂部,應不應該做手術,高0,想懷孕

我之前有4-5cm肌瘤,照樣生到,個囡己4歲大,應唔影響懷孕,我都係高0。跟住用左天然維他命之後,剛去check 左肌瘤都冇埋


大宅

積分: 1242


18#
發表於 21-1-10 15:10 |只看該作者
回覆 Charlottebbmama 的帖子

想問問什麼是天然維他命?如何買?.我也有相同大小肌瘤,謝謝🙏🏻


複式洋房

積分: 273


19#
發表於 21-1-10 17:13 |只看該作者
Threeyear2020 發表於 21-1-10 15:10
回覆 Charlottebbmama 的帖子

想問問什麼是天然維他命?如何買?.我也有相同大小肌瘤,謝謝🙏&#127 ...

要食好幾種架,如你有興趣我再私下介紹你,費事俾人話我賣廣告


別墅

積分: 699


20#
發表於 21-1-12 14:18 |只看該作者
Charlottebbmama 發表於 21-1-10 17:13
要食好幾種架,如你有興趣我再私下介紹你,費事俾人話我賣廣告

可否pm 食咩維他命?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo