想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 94


1#
發表於 21-3-17 23:54 |只看該作者
今年三十 備孕一年左右
一直睇中醫調理 但都未有中獎
睇西醫 話有卵巢早衰現象
備孕前月經前會有少少流啡
調理後稍有改善 血氣運行好左
惟最近月經週期有延長既情況
請問各位我應該去食西醫調經藥?抑或再睇中醫?
大家有冇類似情況?
食supplement又好似會再打亂身體的情況 大家有經驗嗎?
(已打算再做body check)
另外女性黎講 卵巢早衰common嗎?

P.S. 如果大家有備孕group 可以PM一齊交流交流一下
備到有啲灰心


禁止訪問

積分: 334


2#
發表於 21-3-26 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 323


3#
發表於 21-3-26 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo