自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2681


1#
發表於 21-4-10 00:01 |只看該作者
本帖最後由 Haley_Sc 於 21-4-10 08:47 編輯

伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸
二百令$買個教訓


myimage.jpg


大宅

積分: 4571


2#
發表於 21-4-10 00:26 |只看該作者

回覆樓主:

今日放工經過見到 : 反應熱烈已經售罄

點評

wcpcelia    發表於 21-4-13 11:32


子爵府

積分: 13350


3#
發表於 21-4-10 00:34 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

收到


公爵府

積分: 29369

BK Milk勳章


4#
發表於 21-4-10 00:50 |只看該作者

回覆樓主:

我睇左只想食芒果糯米飯唔想食蛋糕。

點評

varievarie    發表於 21-4-10 01:18


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


5#
發表於 21-4-10 01:12 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 00:01
伏到癲咗
冇嘢入得口
芒果極酸

係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪櫃兩日冇人食,最後掉左。
16179883201501188302940552502390.jpg

點評

anna59    發表於 21-4-10 14:39


寶石宮

積分: 459316

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


6#
發表於 21-4-10 01:12 |只看該作者

回覆樓主:

直接食芒果糯米飯仲好


珍珠宮

積分: 46551


7#
發表於 21-4-10 01:27 |只看該作者
Vin仔媽 發表於 21-4-10 01:12
直接食芒果糯米飯仲好



禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


8#
發表於 21-4-10 01:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14232


9#
發表於 21-4-10 01:52 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個我覺得好食


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


10#
發表於 21-4-10 01:55 |只看該作者
牛牛bb 發表於 21-4-10 01:52
呢個我覺得好食

可能係我好怕食類似糯米糍那種粉團類的食物,覺得會癡係喉嚨吞唔落去,而且上次蛋糕入面芒果好酸唔好食


子爵府

積分: 14232


11#
發表於 21-4-10 01:57 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:55
可能係我好怕食類似糯米糍那種粉團類的食物,覺得會癡係喉嚨吞唔落去,而且上次蛋糕入面芒果好酸唔好食
...

明白!


伯爵府

積分: 16917


12#
發表於 21-4-10 02:18 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...
呢個好食喎!


男爵府

積分: 5454


13#
發表於 21-4-10 03:43 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個OK, 口感幾得意,我小朋友鍾意食,係唔可以食太多。


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 21-4-10 04:01 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-9 11:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

差得咁緊要? 好難想像差到要掉


珍珠宮

積分: 30971


15#
發表於 21-4-10 05:11 |只看該作者
回覆 牛牛bb 的帖子

呢個好好食、我買過2次!我C6話難食⋯⋯、可能我平時好鐘意食糯米糍、如果佢出細個D我可能成日想買嚟食!


珍珠宮

積分: 46300


16#
發表於 21-4-10 06:43 |只看該作者
牛牛bb 發表於 21-4-10 01:52
呢個我覺得好食


幸福肥師奶


象牙宮

積分: 213698

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 21-4-10 07:25 |只看該作者
睇標題,我以為係”梨”,仲諗有介紹梨咩?


珊瑚宮

積分: 117763


18#
發表於 21-4-10 07:26 |只看該作者
可能因為芒果酸就覺得唔好食 睇吓好唔好彩囉!


珊瑚宮

積分: 117763


19#
發表於 21-4-10 07:26 |只看該作者
cy101 發表於 21-4-10 07:25
睇標題,我以為係”梨”,仲諗有介紹梨咩?

係囉!睇到我


伯爵府

積分: 19683


20#
發表於 21-4-10 07:27 |只看該作者
本帖最後由 newinewi 於 21-4-13 14:01 編輯

..............

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo