tsuitung 寫道:
用綠茶浸手改善主婦手,當磨沙,好滑,值得一試我有一隻跟左我好多年的"主婦手"真係好多年呀,中學已經開始病發,睇左好多次西醫都冇改善,佢地次次都比類固醇我搽,但一停左唔用,就痕返,甩皮,起水pok,有時仲會發炎,手甲都有些變型,好辛苦
,所以我去左睇中醫,試下得唔得,我係睇一個朋友的媽媽,佢叫我用綠茶浸隻手,浸時要用些茶葉來卒隻手冇茶葉,得茶包,我就剪開個茶包黎用,浸時亦用d茶葉卒下隻手,浸完後,發覺隻
手冇咁痕,仲冇咁腫,水pok冇咁大粒,隻手仲非常滑~咁我見用d茶葉磨完隻手咁滑,我又試下磨下塊面(貪靚^^"),磨完真係好滑呀,d毛孔乾淨左好多,黑頭都唔多覺(我係油性+敏感皮膚)敏感都改善左好多,我覺得用綠茶黎磨沙,真係好過好多磨沙膏,仲有呀,如果係有主婦手的話,用來浸手,真係好過凈係搽藥膏,大家不防一試