自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 678


1#
發表於 21-7-9 16:17 |只看該作者
早幾年d電飯煲好似大部分正常模式要煮接近1個鐘,依家仲係咪?有無邊隻快又唔會因為快而煮得難食?
大學生 又唔做野 又唔讀書
亂世由你創


珊瑚宮

積分: 102236

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 21-7-9 16:21 |只看該作者
LoWub 發表於 21-7-9 16:17
早幾年d電飯煲好似大部分正常模式要煮接近1個鐘,依家仲係咪?有無邊隻快又唔會因為快而煮得難食?
...

我用緊萬寧之前換購的Cuckoo 飯煲,壓力煲原理,30分鐘煮好飯,粒粒分明好好味


伯爵府

積分: 19173


3#
發表於 21-7-9 16:27 |只看該作者
Anpanmama 發表於 21-7-9 16:21
我用緊萬寧之前換購的Cuckoo 飯煲,壓力煲原理,30分鐘煮好飯,粒粒分明好好味
...

我都係用呢個不過係紅色版冇壓力煲,有快煮,20-30分鐘煲好


琥珀宮

積分: 191258

馬年勳章


4#
發表於 21-7-9 16:29 |只看該作者
LoWub 發表於 21-7-9 16:17
早幾年d電飯煲好似大部分正常模式要煮接近1個鐘,依家仲係咪?有無邊隻快又唔會因為快而煮得難食?
...

美的有快煮,落熱水,20分鐘攪掂
2杯米計


男爵府

積分: 6716


5#
發表於 21-7-9 16:36 |只看該作者

回覆樓主:

最普通,只係for煮飯既電飯煲,15分鐘可煮好,我上年買左個toshiba


子爵府

積分: 12483


6#
發表於 21-7-9 16:36 |只看該作者
小米快煮30MINS, 我覺得同慢煮分別不大


侯爵府

積分: 20257

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


7#
發表於 21-7-9 16:39 |只看該作者
P記,淨係可以煮飯,超快,15分鐘


子爵府

積分: 12874


8#
發表於 21-7-9 21:38 |只看該作者
象印牌最普通款15分鐘煲好飯,得2個功能,煮飯,keep warm


珍珠宮

積分: 46551


9#
發表於 21-7-9 21:44 |只看該作者
LoWub 發表於 21-7-9 16:17
早幾年d電飯煲好似大部分正常模式要煮接近1個鐘,依家仲係咪?有無邊隻快又唔會因為快而煮得難食?
...

無太多功能,得一兩個制既飯煲
多數廿分鐘搞掂


大宅

積分: 3354

2024年龍年勳章 2018復活節勳章


10#
發表於 21-7-9 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 GillianLam 於 21-7-9 22:15 編輯

T牌飯煲快煮模式半個鐘內煲好飯,慢煮大約9個字左右但飯口感比快煮是好吃好多。


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


11#
發表於 21-7-9 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

唔用西施煲, 復古形號就快, 5碗內 20 min

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo