自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 1810


1#
發表於 21-8-2 16:25 |只看該作者
謝謝!


子爵府

積分: 10167


2#
發表於 21-8-5 21:47 |只看該作者
我都想知


洋房

積分: 73


3#
發表於 21-8-11 21:19 |只看該作者
本帖最後由 ooclncore 於 22-1-19 10:31 編輯

一定要新款,新生產日期,唔好要舊貨倉底壓倉貨,或有缺陷被退回的陳列品,認清大行貨正貨有保修包換,拆機安裝時,看清楚機外殼,機內,壓縮機牌子,大風扇有無裂紋,螺絲全新或生銹情況,小心大商行外判後生蠱惑仔師傅求9其安裝,裝上去後,嘈過地盤震過貓王,睇清楚玻璃有無封實或漏風,固定承重螺絲太細太幼且無螺帽,鋁架腳底避震膠都唔裝,如冷氣10号风球跌落街佢哋係唔會賠,可能都搵唔到邊個衰人裝既,而戶主可能會被人告,冷氣仲跌烂咗,唯有再买再裝一次,同埋睇清楚安裝是否少咗幾粒螺絲唔記得扭。仲有啊,盡可能買自己牌子,進口牌子的零件有好多真係進口,工人只賺到拼拼图砌積木的加工費品控費。易燃的雪种不安全,不易燃的雪种先安全,如果家中電線不夠粗,長開大匹數冷氣或會產生電線發熱,所以1匹或3/4匹最實際


侯爵府

積分: 20024


4#
發表於 21-8-11 21:26 |只看該作者
我房冷氣30/7 壞咗
我買咗Panasonic 3/4 匹剛星期六送來。
暫時OK,比之前日立牌靜D都夠凍 。


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


5#
發表於 21-8-11 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

窗口機?


珍珠宮

積分: 45075


6#
發表於 21-8-11 23:36 |只看該作者
愛是包容 發表於 21-8-2 16:25
謝謝!

格力,凍到抽筋


男爵府

積分: 6233


7#
發表於 21-8-14 12:16 |只看該作者
尼加拉伯爵 發表於 21-8-11 21:26
我房冷氣30/7 壞咗
我買咗Panasonic 3/4 匹剛星期六送來。
暫時OK,比之前日立牌靜D都夠凍 。

請問型號是否這個?

Panasonic CW-N719JA

Panasonic CW-XN719JA (有搖控)

今朝冷氣連跳2次fuse, 應該要換過部新。


象牙宮

積分: 213578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 21-8-14 12:19 |只看該作者
Carlon 發表於 21-8-14 12:16
請問型號是否這個?

Panasonic CW-N719JA
呢個MODEL 消委有讚過!!!


男爵府

積分: 6233


9#
發表於 21-8-14 12:34 |只看該作者
cy101 發表於 21-8-14 12:19
呢個MODEL 消委有讚過!!!

謝謝你回覆。介唔介意講價錢?


象牙宮

積分: 213578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 21-8-14 12:37 |只看該作者
Carlon 發表於 21-8-14 12:34
謝謝你回覆。介唔介意講價錢?
上佢官網, 連鎖店咪有囉!!


男爵府

積分: 6233


11#
發表於 21-8-14 12:43 |只看該作者
cy101 發表於 21-8-14 12:37
上佢官網, 連鎖店咪有囉!!

(emoji)謝謝


侯爵府

積分: 20024


12#
發表於 21-8-14 16:14 |只看該作者
回覆 Carlon 的帖子

Panasonic CW-N719JA我買冇遙控嗰款,在豐澤買$3400


男爵府

積分: 6233


13#
發表於 21-8-14 16:54 |只看該作者
尼加拉伯爵 發表於 21-8-14 16:14
回覆 Carlon 的帖子

Panasonic CW-N719JA我買冇遙控嗰款,在豐澤買$3400

價錢係咪包埋安裝?tks


侯爵府

積分: 20024


14#
發表於 21-8-14 17:52 |只看該作者
Carlon 發表於 21-8-14 16:54
價錢係咪包埋安裝?tks
普通安裝要另外比 $85 cf ,如果本身 [磊架」就$150


伯爵府

積分: 16136


15#
發表於 21-8-14 17:56 |只看該作者
飛哥夠平


子爵府

積分: 12874


16#
發表於 21-8-15 08:51 |只看該作者
Panasonic 窗機,無搖控,用左5年


男爵府

積分: 6233


17#
發表於 21-8-15 16:10 |只看該作者
newc9 發表於 21-8-15 08:51
Panasonic 窗機,無搖控,用左5年

我本身部Panasonic 窗口機也用咗5年,上個月洗完。開完一晚後,發現機底水凝珠好多,多到快滴落街,而且前一晚開了8個小時之後又「逢」一聲跳fuse..已經預約信興師父上嚟檢查,或者最差換過部新


珍珠宮

積分: 45075


18#
發表於 21-8-15 16:12 |只看該作者
愛是包容 發表於 21-8-2 16:25
謝謝!

格力超凍


子爵府

積分: 12874


19#
發表於 21-8-15 22:15 |只看該作者
回覆 Carlon 的帖子

我吾會找人洗冷氣,只會自己洗下隔塵網,因為聽好多人洗完會漏水,吾凍,洗濕左電腦版.......其他本身無既問題出現
壞左就換,吾會找人整,分分鐘整同買差吾多


子爵府

積分: 10155


20#
發表於 21-8-15 22:19 |只看該作者
格力少打手,建議買最新型號變頻凈冷型號

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo