立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1810
子爵府
積分: 10167
洋房
積分: 73
侯爵府
積分: 20024
珊瑚宮
積分: 116590
珍珠宮
積分: 45075
愛是包容 發表於 21-8-2 16:25 謝謝!
男爵府
積分: 6233
尼加拉伯爵 發表於 21-8-11 21:26 我房冷氣30/7 壞咗 我買咗Panasonic 3/4 匹剛星期六送來。 暫時OK,比之前日立牌靜D都夠凍 。
象牙宮
積分: 213578
Carlon 發表於 21-8-14 12:16 請問型號是否這個? Panasonic CW-N719JA
cy101 發表於 21-8-14 12:19 呢個MODEL 消委有讚過!!!
Carlon 發表於 21-8-14 12:34 謝謝你回覆。介唔介意講價錢?
cy101 發表於 21-8-14 12:37 上佢官網, 連鎖店咪有囉!!
尼加拉伯爵 發表於 21-8-14 16:14 回覆 Carlon 的帖子 Panasonic CW-N719JA我買冇遙控嗰款,在豐澤買$3400
Carlon 發表於 21-8-14 16:54 價錢係咪包埋安裝?tks
伯爵府
積分: 16136
積分: 12874
newc9 發表於 21-8-15 08:51 Panasonic 窗機,無搖控,用左5年
積分: 10155
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy