0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1718


1#
發表於 21-7-30 14:42 |只看該作者
黎緊9月呀仔會入石硤尾育嬰院,到時大概6個月左右,想問下有冇人可以分享下你哋bb讀育嬰院嘅情況?會唔會喊得好勁?好易病?
我個仔平時要抱/孭睡或者奶睡,唔識自行入睡,又成日扭眼瞓大喊,好擔心佢唔適應,又好想入去教識佢自行入睡,有冇人可以分享下?唔該晒


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 21-7-30 15:20 |只看該作者
老師會有訓練,不用擔心~


複式洋房

積分: 277


3#
發表於 21-7-30 17:35 |只看該作者
lailaipom 發表於 21-7-30 14:42
黎緊9月呀仔會入石硤尾育嬰院,到時大概6個月左右,想問下有冇人可以分享下你哋bb讀育嬰院嘅情況?會唔會喊 ...

本帖最後由 wendy1111hk 於 21-7-30 17:35 編輯

我大仔讀緊太子果間就畢業,細仔9月入
傳染病係會比較容易傳染,但而家情況,學校小心左好多,衛生同分隔都做好左。so far讀左大約兩年,我大仔病過兩次咁上下啦。
瞓呢個唔駛太擔心,老師係有方法train。我大仔屋企瞓晏覺要奶咀同媽媽陪瞓,但返學老師話佢係乖乖地夠鐘就自己除鞋除襪、擺好上床冚被瞓(emoji)
老師好錫小朋友,同時有紀律train小朋友自理。我仔好鍾意返學,成日叫住老師同同學名架(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1718


4#
發表於 21-8-5 10:35 |只看該作者
wendy1111hk 發表於 21-7-30 17:35
本帖最後由 wendy1111hk 於 21-7-30 17:35 編輯

我大仔讀緊太子果間就畢業,細仔9月入

我真係好想老師幫我train下佢瞓覺,日日都係咁扭眼瞓大喊,要孭要抱,好想佢改咗呢個壞習慣


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo