0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 121


1#
發表於 21-7-24 12:10 |只看該作者
有冇媽媽飲上奶精華飲成功多返母乳量?係fb成日見到有宣傳 心郁郁想試下


男爵府

積分: 9071


2#
發表於 21-7-24 16:27 |只看該作者
個 M 字頭 Juice 廣告好似好勁下
但我search 下comment 發覺比較多人話無用,又貴,仲未飲完都想賣返出去就唔考慮了


複式洋房

積分: 121


3#
發表於 21-7-24 17:49 |只看該作者
uckukuku 發表於 21-7-24 16:27
個 M 字頭 Juice 廣告好似好勁下
但我search 下comment 發覺比較多人話無用,又貴,仲未飲完都想賣返出去就 ...

我都見呢個講到好勁 本身都想試下
聽完你甘講可以唔使試


禁止訪問

積分: 616


4#
發表於 21-7-24 22:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1932


5#
發表於 21-7-29 15:57 |只看該作者
個陣為左上奶,魚湯、媽媽奶個D都試過
之後問番營養師,佢話要飲多D水,
之後我一日三餐都飲一大碗湯水或其他
仲之水夠就奶夠


男爵府

積分: 6756


6#
發表於 21-7-31 17:27 |只看該作者
本帖最後由 ching-cat 於 21-7-31 17:28 編輯
christyfungfung 發表於 21-7-29 15:57
個陣為左上奶,魚湯、媽媽奶個D都試過
之後問番營養師,佢話要飲多D水,
之後我一日三餐都飲一大碗湯水或其 ...

即係唔使點飲補品?我而家都無奶出



水晶宮

積分: 65587


7#
發表於 21-7-31 19:01 |只看該作者
ching-cat 發表於 21-7-31 17:27
即係唔使點飲補品?我而家都無奶出

最緊要係身體夠水份,飲乜都得,唔一定係上奶飲品。我每日飲炒米茶一大壺,湯兩大碗 (普通湯), 每次泵奶前同後都飲一大杯水,仲有其餘時候一記得就飲嘢。
我呢兩個星期仲有試鬼佬方法: 每早一塊lactation cookie, 每晚一粒lactation tablet, 間中返工lactation tea.
我返工都無少到奶,仲多咗。而家4小時唔泵已谷,每泵泵到6-7oz


大宅

積分: 1932


8#
發表於 21-8-4 09:06 |只看該作者
Nbs 發表於 21-7-31 19:01
最緊要係身體夠水份,飲乜都得,唔一定係上奶飲品。我每日飲炒米茶一大壺,湯兩大碗 (普通湯), 每次泵奶 ...

喂奶前飲一大碗魚湯,上奶快


禁止訪問

積分: 741


9#
發表於 21-8-4 17:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo