0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 754


1#
發表於 21-8-4 16:34 |只看該作者
初生bb
係唔係食飽就訓?
我發現bb日間係食完訓
但到夜晚
唔多訓
點搞好?
1點搞到5點
唔訓
但明明食飽
又好似搵野食
再食放床又叫又喊


別墅

積分: 998


2#
發表於 21-8-4 17:40 |只看該作者
試下俾奶咀佢食


別墅

積分: 584


3#
發表於 21-8-4 19:26 |只看該作者
fatdydy 發表於 21-8-4 16:34
初生bb
係唔係食飽就訓?
我發現bb日間係食完訓

BB而家幾多個月大呀?
可能BB而家仲未分到日頭同夜晚,而日頭瞓得太多,所以夜晚黑想玩唔想瞓。


別墅

積分: 754


4#
發表於 21-8-4 20:54 |只看該作者
miniss 發表於 21-8-4 19:26
BB而家幾多個月大呀?
可能BB而家仲未分到日頭同夜晚,而日頭瞓得太多,所以夜晚黑想玩唔想瞓。
...

一星期大
佢唔訓唔緊要但又好似想食
但已經食完再食
又喊


禁止訪問

積分: 1186


5#
發表於 21-8-4 22:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 584


6#
發表於 21-8-5 02:13 |只看該作者
fatdydy 發表於 21-8-4 20:54
一星期大
佢唔訓唔緊要但又好似想食
但已經食完再食

一星期大通常食飽就瞓,會唔會係你BB仲未食得飽?會唔會考慮每次餵奶餵多啲?BB食緊奶喊可能係因為有風,需要拍風。


別墅

積分: 754


7#
發表於 21-8-5 10:02 |只看該作者
miniss 發表於 21-8-5 02:13
一星期大通常食飽就瞓,會唔會係你BB仲未食得飽?會唔會考慮每次餵奶餵多啲?BB食緊奶喊可能係因為有風, ...

佢日間係訓哂
正常嗎?
得少量人奶加奶粉
夜晚佢就會食完唔訓



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo