想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 288


1#
發表於 21-8-5 09:52 |只看該作者
大家好,請問有無人知道排卵後體溫是否一定會上升?


大宅

積分: 1165


2#
發表於 21-8-5 11:18 |只看該作者
應該係
會有12日高溫期
如果無高溫有機會係黃體不足


複式洋房

積分: 288


3#
發表於 21-8-5 12:53 |只看該作者
Ashley_x 發表於 21-8-5 11:18
應該係
會有12日高溫期
如果無高溫有機會係黃體不足

我前2日上升36.8後琴日同今日都只36.6


大宅

積分: 1165


4#
發表於 21-8-5 16:17 |只看該作者
macy0109 發表於 21-8-5 12:53
我前2日上升36.8後琴日同今日都只36.6

應該36.6以上都算係高溫?
不過我自己個chart都系上上落落咁···
我今個cycle都係得7日係above 36.6···· :(
唔知道係咪叫正常


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo