自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17786


1#
發表於 21-8-7 20:20 |只看該作者
各位姊妹、有粒子宮肌瘤壓住子宮內壁、大家有冇試過咁嘅問題?同埋有冇做過手術?有冇好醫生或者好手術方法推介呀?又或者唔使做手術都頂得住、我因為佢而貧血、謝謝


男爵府

積分: 8962


2#
發表於 21-8-7 20:41 |只看該作者
養和阮邦武醫生

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo