本帖最後由 choyki 於 21-9-8 13:08 編輯
bulubulu 發表於 21-9-7 22:15 
?轉自己名,啲股票原先不是自己的,好奇問,轉名當買賣,唔使稅
...
股票擺喺銀行、證券公司,個名唔係你嘅,
如果要出席股東會,要同銀行 / 證券公司講,叫佢授權你出席,出席時張投票表格上嘅股東名唔係你,你只係 proxy,
攞咗出嚟如果唔轉自己名,係收唔到股息嘅,
啲股票根本係屬於你嘅,雖然唔係你名,轉返自己名都唔使印花稅,轉人哋(如親人)名則要印花稅。
如果用白表申請新股,寄畀你嘅股票就已經係你名,
如果要出席股東會,開會嗰日直接去就得,唔使授權,張投票表格上嘅股東名係你,
咩都唔使做,派股息時自然會收到支票。
以上除咗「攞咗出嚟唔轉自己名而收唔到股息」同埋「轉人哋(如親人)名」之外,其他我都試過,有經驗。
仲有,我只試過喺證券行攞出嚟,無試過喺銀行攞出嚟,但估應該一樣啩。
「要投資,先求知」其實唔得嘅,如果我無真係試過,我點知?應該去邊度求知?試過就知!
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。