自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 251


1#
發表於 21-9-28 21:55 |只看該作者
冠狀病毒病測試已經30次正常!!
剛剛看過耳鼻喉醫生檢查正常,可能嗅覺神經線壞了,請問有無人有這鼻嗅覺問題還味好番呀? thx.


伯爵府

積分: 18213


2#
發表於 21-9-28 22:58 |只看該作者
中過covid?
見報導美國都幾多case係食嘢嘅味道變咗。有一個人食咩都係腐壞嘅味道…


大宅

積分: 4381


3#
發表於 21-9-29 06:29 |只看該作者
你依家係咩情況?


公爵府

積分: 29097

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 21-9-29 06:32 |只看該作者
yiqiyihui 發表於 21-9-28 22:58
中過covid?
見報導美國都幾多case係食嘢嘅味道變咗。有一個人食咩都係腐壞嘅味道… ...



Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


禁止訪問

積分: 19


5#
發表於 21-9-29 06:46 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27237

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 21-9-29 07:46 |只看該作者
kong2020 發表於 21-9-28 21:55
冠狀病毒病測試已經30次正常!!
剛剛看過耳鼻喉醫生檢查正常,可能嗅覺神經線壞了,請問有無人有這鼻嗅覺問題 ...
試下睇中醫,做針灸。


男爵府

積分: 8620


7#
發表於 21-9-29 18:46 |只看該作者
kong2020 發表於 21-9-28 21:55
冠狀病毒病測試已經30次正常!!
剛剛看過耳鼻喉醫生檢查正常,可能嗅覺神經線壞了,請問有無人有這鼻嗅覺問題 ...

我老爺肝病時又係話冇咗味覺


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


8#
發表於 21-9-29 19:04 |只看該作者
minminxxx 發表於 21-9-29 06:46
神經線壞左係無得好番。耳鼻喉都醫唔到。試下睇中醫針灸

好得翻,後生都要3-6年。我10幾年了,皮膚神經,被觸摸時都係痺痺的。
I am Agent P


複式洋房

積分: 251


9#
發表於 21-9-29 22:01 |只看該作者
回覆 Tabo63 的帖子

已睇中醫 3個, + 針灸都聞唔到!!
可能要去驗下新冠抗體,有無中過招,但我家人和公司同事都正常!!
最近看健康院 & 私家耳鼻喉醫生, 有說過這問題比醫生聽,都無叫我
去驗下?


男爵府

積分: 5431


10#
發表於 21-9-29 22:47 |只看該作者
hedhed 發表於 21-9-29 19:04
好得翻,後生都要3-6年。我10幾年了,皮膚神經,被觸摸時都係痺痺的。

係喎,我介親手指第一節断咗神經線,係會生返有返感覺,但幾年喇,D感覺都係怪怪。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo