自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30983


1#
發表於 21-11-17 09:00 |只看該作者
佢話食兩滴, 是否倒轉個樽, 用力chok一下就叫一滴?我chok 咗兩下, 第一次散成三滴, 第二次就真係一滴, 但第二次嘅一滴真係好細, 比平時用個泵仔唧一滴嘅情況細好多
16371108136736318437140150887036.jpg
16371108140376041934352132765226.jpg


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 21-11-17 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

呢d係香薰精油瓶?
打斜個樽身等佢慢慢滴出嚟。

邊度買架?有無link睇吓?


珍珠宮

積分: 30983


3#
發表於 21-11-17 09:19 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 09:17
呢d係香薰精油瓶?
打斜個樽身等佢慢慢滴出嚟。

係食落肚嘅維他命補充劑

我在iherb 買


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 21-11-17 13:45 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 09:19
係食落肚嘅維他命補充劑

我在iherb 買

唔知vit d和vit k每日需要幾多?

睇瓶身資料2滴已經over100%,咁即係每日2滴已經夠?

咁1毫升裡面有20滴,即係你呢瓶有
30ml x20滴 = 600滴,如果每日用2滴的話,可以用300日(10個月),每日4滴的話,可以用150日(5個月)

算唔算平?


珍珠宮

積分: 30983


5#
發表於 21-11-17 14:17 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 13:45
唔知vit d和vit k每日需要幾多?

睇瓶身資料2滴已經over100%,咁即係每日2滴已經夠?

我都係跟呢度 jm 學買嚟食, 好似二百幾蚊, 不過之前七八折佢都冇得折


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 21-11-17 14:23 |只看該作者

回覆樓主:

脂溶性維他命,食太多驚
有問題,2滴都夠,或者你可以再研究吓


Vit K2 嘅best form好似係
MK-7 menaquinone


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 21-11-17 14:27 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 14:23
脂溶性維他命,食太多驚
有問題,2滴都夠,或者你可以再研究吓

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3502319/
16371304665121453678239779255994.jpg


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 21-11-17 14:34 |只看該作者

回覆樓主:

你呢隻個form係Menatetrenone

效果唔知有無咩唔一樣

詳細你可以Google研究吓:
Menatetrenone bioavailability k2


珍珠宮

積分: 30983


9#
發表於 21-11-17 14:37 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 14:23
脂溶性維他命,食太多驚
有問題,2滴都夠,或者你可以再研究吓

我都係諗住每日食一滴


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 21-11-17 14:42 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 14:37
我都係諗住每日食一滴

一日2滴係OK嘅

我之前買過呢樽,你參考吓佢嘅份量,我嘅一粒等於你嘅2滴
https://hk.iherb.com/pr/natural-factors-vitamin-d3-k2-60-softgels/16775?rcode=AFI1890


大宅

積分: 3192


11#
發表於 21-11-17 14:44 |只看該作者
回覆 ocarebear 的帖子

有咩用呀?佢咩好?


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 21-11-17 14:48 |只看該作者

回覆樓主:

另外,vit k有抗凝血功能,如果已經食緊薄血藥,就要小心

https://formulawave.com/vitamin-k-benefits-side-effects/


珍珠宮

積分: 30983


13#
發表於 21-11-17 15:12 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 14:42
一日2滴係OK嘅

我之前買過呢樽,你參考吓佢嘅份量,我嘅一粒等於你嘅2滴

你呢隻就係mk 7


珍珠宮

積分: 30983


14#
發表於 21-11-17 15:14 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 14:48
另外,vit k有抗凝血功能,如果已經食緊薄血藥,就要小心

https://formulawave.com/vitamin-k-benefits-si ...

多謝你好有用資料


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 21-11-17 15:14 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 15:12
你呢隻就係mk 7

本帖最後由 bobomia 於 21-11-17 15:21 編輯

我呢隻有埋vit d,如果你本身有食其他嘅multi vitamin嘅,裡面又有vit D嘅話,可能會重疊左


珍珠宮

積分: 30983


16#
發表於 21-11-17 15:15 |只看該作者
soundduck 發表於 21-11-17 14:44
回覆 ocarebear 的帖子

有咩用呀?佢咩好?

維他命d幫助鈣吸收

有 jm 教有埋維他命k鈣質吸收會更好


珍珠宮

積分: 30983


17#
發表於 21-11-17 15:16 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 15:14
本帖最後由 bobomia 於 21-11-17 15:15 編輯

我呢隻有埋vit d,如果你本身有食其他嘅multi vitamin嘅, ...

我另外有鈣十D
所以呢樽 D十K 淨係食一滴


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 21-11-17 15:17 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 15:15
維他命d幫助鈣吸收

有 jm 教有埋維他命k鈣質吸收會更好

骨質疏鬆
https://youtu.be/xQd8cCHYMYY


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 21-11-17 15:19 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 15:16
我另外有鈣十D
所以呢樽 D十K 淨係食一滴

IC 我睇錯左以為你呢樽只有K

btw,我都唔係好識架咋,或者你得閒Google啲資料,研究到有d咩再話畀我聽啊。


珍珠宮

積分: 30983


20#
發表於 21-11-17 15:31 |只看該作者
bobomia 發表於 21-11-17 15:19
IC 我睇錯左以為你呢樽只有K

btw,我都唔係好識架咋,或者你得閒Google啲資料,研究到有d咩再話畀我聽啊 ...

網上實在太多資料, 最慘係有好多派學說, 今日a明天b, 真係攞命

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo