自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 30983


1#
發表於 21-11-17 08:03 |只看該作者
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區
16371074116114524854315397404175.jpg


珍珠宮

積分: 39133

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 21-11-17 09:21 |只看該作者


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 21-11-17 10:12 |只看該作者

回覆樓主:

自從回歸後、香港成立好多什麼、什麼關注組、但班人個腦真係有啲問題~

香港野豬關注組、唔知班會員、是否全部都不食豬肉的呢 ?

自然界物種、繁殖得太多、就會需要自然淘汰、就算白老鼠在太擠迫的環境下、也會自相殘殺減少數目~

點評

ic34    發表於 21-11-17 10:30
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 57009


4#
發表於 21-11-17 10:13 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 08:03
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區

掃鯨夠殘酷,條鯨魚都無侵襲人類


公爵府

積分: 26737


5#
發表於 21-11-17 10:19 |只看該作者
我表哥喺加拿大年年攞牌去打獵射熊、剝皮做標本、放喺屋企張沙發上邊做擺設都係咁


公爵府

積分: 26737


6#
發表於 21-11-17 10:21 |只看該作者
大力大力 發表於 21-11-17 10:12
自從回歸後、香港成立好多什麼、什麼關注組、但班人個腦真係有啲問題~

香港野豬關 ...

記得有單新聞澳洲太多袋鼠,好似都係捕殺


子爵府

積分: 14018


7#
發表於 21-11-17 13:19 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 08:03
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區

如果日日有野豬響佢屋企附近不定時咁出沒, 睇下佢地會點?


翡翠宮

積分: 79904

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


8#
發表於 21-11-17 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

xx關注組


公爵府

積分: 28356

牛年勳章


9#
發表於 21-11-17 13:29 |只看該作者
lina9316 發表於 21-11-17 13:24
xx關注組

我諗我都要開番個「關注關注組」

點評

D..D    發表於 21-11-17 13:44


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


10#
發表於 21-11-17 13:30 |只看該作者
lina9316 發表於 21-11-17 13:24
xx關注組

點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

點評

babycam    發表於 21-11-17 14:35


子爵府

積分: 14502

2024年龍年勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章


11#
發表於 21-11-17 13:36 |只看該作者

回覆樓主:

歐洲呢邊每年冬天都會賣野味, 因為每年都要控制野生動物生育來保持野生地區發展平衡, 捕殺好正常…


琥珀宮

積分: 182802

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


12#
發表於 21-11-17 13:41 |只看該作者
叫佢地一人領養3隻返去先講啦


珍珠宮

積分: 44333


13#
發表於 21-11-17 13:50 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 08:03
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區

狩獵保護區,即係保護獵人可以安全狩獵既區


大宅

積分: 4837


14#
發表於 21-11-17 13:53 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 21-11-17 13:41
叫佢地一人領養3隻返去先講啦

整番個保護野豬之家,等佢地黎照顧下!

好似d流浪狗流浪貓咁


水晶宮

積分: 56170


15#
發表於 21-11-17 14:00 |只看該作者
大力大力 發表於 21-11-17 10:12
自從回歸後、香港成立好多什麼、什麼關注組、但班人個腦真係有啲問題~

香港野豬關 ...

本身我信佛,都覺得殺生殘忍,但都不能話完全唔殺就可以解決問題架,成件事最賤格就係亂餵飼野豬嘅人,唔係啲人搞事,野豬未必會多到走入社區,原本河水不犯井水咪好囉!

點評

LamVff    發表於 21-11-17 15:54
babycam    發表於 21-11-17 14:35


珍珠宮

積分: 30233


16#
發表於 21-11-17 14:09 |只看該作者
而家連馬鞍山都有野豬出沒,早2星期有隻野豬喺行人天橋横行,嚇到啲路人雞飛狗走


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 21-11-17 14:23 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

曱甴關注組~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 21-11-17 14:33 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 21-11-17 10:21
記得有單新聞澳洲太多袋鼠,好似都係捕殺

係喺空中掃射


伯爵府

積分: 16421


19#
發表於 21-11-17 14:50 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

啱,相比野豬,老鼠曱甴更加唔會傷害人,千其唔好殺死佢地


水晶宮

積分: 68052

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 21-11-17 14:51 |只看該作者
ocarebear 發表於 21-11-17 08:03
西人燒熟啲鹿肉, 跟住話 : “係今朝我哋喺狩獵保護區 捕獵到隻鹿嘅肉"

電視機話係加拿大魁北克狩獵保護區

要成立鹿關注組

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo