基金同股票都係common工具,但大部份人都會揀股票(我自己70%股票), 因為買股可以過手引, 又買又賣 , 基金又要比人賺, 自己又冇得睇住個市 , 同埋自己認為會跑贏 。基金同股票主要都係分2個倉, 1)收息/被動收入, 2)資產增值(長線)。
自己做左個收息組合比較先 , 有時間先做埋資產增值比較。
由 2018年近最高位買入計, 個收息組合原來相差好大。
第一個係股票收息倉, 買入100萬, 每年輸緊23,200 (-2.32%), 4年連埋息輸緊 92,800 (-9.28%)
第二個係收息基金, 買入100萬, 每年回報9.86% , 因為頭5年有2.5%使費所以要扣返等於每年7.36% , 4年連埋息賺緊 290,000 (29.44%)。
反而基金回報好過自己揀既組合,
不過基金都有佢既唔好,1)頭5年要比佢收費, 2)就係5年內拎返本金會有手續費。
好處係基金係個個月派息,現金流大D, 股票就3/6/12個月先派一次。
eightbelows 發表於 21-12-15 21:45
https://www.baby-kingdom.com/data/attachment/forum/202112/15/214803qwjx99z9c81q3q9p.jpg