0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2425


1#
發表於 22-2-17 11:45 |只看該作者
本身有一個暖風機係bb沖完涼開,但係都幾嘈唔可以長開,考慮緊買多一個暖爐,請教下各位媽媽用得多唔多,因為都好阻地方


珍珠宮

積分: 34139


2#
發表於 22-2-17 16:08 |只看該作者
唔洗啦,成日係咁暖環境好容易傷風感冒,暖爐又乾燥。你幫佢著衫come被咪得咯~再唔係擺個暖水袋係隔離


男爵府

積分: 9071


3#
發表於 22-2-17 16:25 |只看該作者
開暖爐真係好乾,買咗都唔會長時間開
小朋友其實好怕熱,你保護得越好佢反而越怕凍,淨係暖沖完涼着衫夠啦


大宅

積分: 3513


4#
發表於 22-2-17 17:41 |只看該作者
我反而會長開暖爐而著少啲衫
著得太多會影響佢郁動
我用油壓爐
乾咪搽cream同開加濕機囉


複式洋房

積分: 151


5#
發表於 22-2-19 09:38 |只看該作者
開暖風好乾,我大人起身都覺得唔舒服,何況bb
依家用緊暖墊,憶世家買唔貴


伯爵府

積分: 17008


6#
發表於 22-2-19 18:35 |只看該作者
油壓爐唔乾,不過開一段時間先暖


別墅

積分: 575


7#
發表於 22-2-20 20:43 |只看該作者
我換左有暖氣功能的冷氣機


大宅

積分: 1179


8#
發表於 22-2-21 20:49 |只看該作者
暖爐會令到Bb皮膚乾,繼而引發濕疹,著多件衫會比較好啲。


珍珠宮

積分: 48890

馬年勳章 畀面勳章


9#
發表於 22-2-24 13:31 |只看該作者

回覆樓主:

仔女12月中出世
當年沖涼用暖風機
但唔係吹正仔女室內快暖
另外有油壓暖爐
龍鳳媽


大宅

積分: 3513


10#
發表於 22-2-24 15:15 |只看該作者
Siulingmama 發表於 22-2-21 20:49
暖爐會令到Bb皮膚乾,繼而引發濕疹,著多件衫會比較好啲。

濕疹唔係咁引發㗎囉
唔好亂講

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo