本帖最後由 choyki 於 21-12-30 20:37 編輯
maymayleon 發表於 21-12-30 11:52 
羨慕,d股票真係輸到唔想睇
其實都有啲股票跌得少,有啲甚至升。
基金亦唔係隻隻升咁多,有啲甚至跌。
升得多之後實跌得重,
升得少則之後跌得輕。
有人輸亦有人贏,有人輸到唔想睇,但係係邊個贏咗呢?
有人歡喜有人愁,邊個歡喜邊個愁?
投資定投機,視乎用咩嘢心態,用咩嘢方法。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。