美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 09-5-21 10:18 |只看該作者
我昨日去做Facial 時,我問有關做laser 去斑的資料, 因為我面上d斑又多又深色,如要做laser 去斑,佢地話唔會佢地美容院到做,要去雅蘭中心醫生到做,$3,000/一次,佢地話通常做1-2次d斑就會好明顯淡咗好多,因為做laser 係深層去斑,佢地又無好sale我,只係我問,佢地答.

如果$3,000/一次貴唔貴?有無人可以比d議見?

[ 本帖最後由 baby1011 於 09-5-21 19:05 編輯 ]


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 09-5-21 19:09 |只看該作者
有無人可以幫到我呀?唔該


男爵府

積分: 7521


3#
發表於 09-5-21 19:35 |只看該作者
depend on use what machine?
[url][/url]


大宅

積分: 2270


4#
發表於 09-5-21 19:39 |只看該作者
我都好想知?好想除去面上班班!又怕好貴


男爵府

積分: 6296


5#
發表於 09-5-21 21:05 |只看該作者
人地話做laser可以去班,皮膚變靚靚,但我就唔受得,一做d班就變黑,仲衰過唔做...
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


大宅

積分: 1609


6#
發表於 09-5-21 22:56 |只看該作者
I am doing the laser facial as well. After 3 times, my spot has became invisible. I will pm my doctor to you and you may go to consult him first.


翡翠宮

積分: 93980


7#
發表於 09-5-21 23:16 |只看該作者
omg, 陰公...

我就做了2次c6, 跟了我十幾年的斑都沒有了85%, 我初頭我的千年老斑, 一定2次不可以有什麼效果, 但又ok啊..
不過我已expect遲早會出番...

原帖由 crystaltochan 於 09-5-21 09:05 PM 發表
人地話做laser可以去班,皮膚變靚靚,但我就唔受得,一做d班就變黑,仲衰過唔做...


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 09-5-21 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73358


9#
發表於 09-5-21 23:26 |只看該作者
原帖由 MagDog 於 09-5-21 23:16 發表
omg, 陰公...

我就做了2次c6, 跟了我十幾年的斑都沒有了85%, 我初頭我的千年老斑, 一定2次不可以有什麼效果, 但又ok啊..
不過我已expect遲早會出番...


MagDog,

Hello, 我下個 week 得閒啦, tea 一 tea........

我之前係 doctor 做,做了3次,每次 @1100,但現在加價去到 $2700


翡翠宮

積分: 93980


10#
發表於 09-5-21 23:36 |只看該作者
wcandtt,
好呀, monday or tuesday afternoon ok. kowloon side ok? 你pm我pls.

omg, 你個醫生加了價? 我做那兒是因為我買脫毛, 送了2次比我...
不過原本要$1500 不過全面但不include眼啊...

原帖由 wcandtt 於 09-5-21 11:26 PM 發表


MagDog,

Hello, 我下個 week 得閒啦, tea 一 tea........

我之前係 doctor 做,做了3次,每次 @1100,但現在加價去到 $2700


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 09-5-22 10:08 |只看該作者
原帖由 小楷 於 09-5-21 23:18 發表


講真, $3,000 一次真係貴, mouth:mouth:" /> 係咪醫生做先?


佢地話係醫生到做.


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 09-5-22 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 09-5-22 11:45 |只看該作者
請問有無可靠d醫生介紹比我,價錢唔好太貴.


大宅

積分: 1609


14#
發表於 09-5-22 13:49 |只看該作者
www.oasismedicalcentre.com
Around 1250 per time.

原帖由 baby1011 於 09-5-22 11:45 發表
請問有無可靠d醫生介紹比我,價錢唔好太貴.


禁止發言

積分: 1799


15#
發表於 09-5-22 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 09-5-22 15:45 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...


我有興趣請pm資料比我.謝


大宅

積分: 1519


17#
發表於 09-5-22 15:46 |只看該作者

回覆 1# HappyHelena 的文章

我係CASE 激光中心做過一次, 佢O地大概$1300-$1500!


複式洋房

積分: 190


18#
發表於 09-5-22 16:38 |只看該作者

回覆 15# HappyHelena 的文章

I am interested, please send details to me via PM. Thanks.


別墅

積分: 880


19#
發表於 09-5-22 17:22 |只看該作者
打斑打到黑左﹐未必係唔受得...反而可能係個度數調教得唔好, energy 過左龍...我有個親戚唔係做激光﹐而係做彩光出事﹐搞到一撻撻﹐卒之去番我介紹個醫生道執番手尾﹐而家先淡番咋﹗我就係陪拒去個陣﹐聽醫生解釋“反黑”既原因...

我本身都係做激光去斑﹐雀斑無曬﹐最開心係D毛孔細緻番同白淨左....可惜黑眼圈仍然困擾住我~我做個價錢唔算貴﹐service好好﹐所以而家有keep住做保養﹐約2個月一次。


禁止訪問

積分: 11849


20#
發表於 09-5-22 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo